SEO KOOLITUS

BAASKOOLITUS:
  • 2 koolituspäeva
  • Otsingumootorite toimimine
  • Mis on SEO ehk kodulehe optimeerimine otsingumootoritele
  • Tehnilised nõuded kodulehele/maandumislehele
  • Märksõnade leidmine, valik ja strateegia
  • Copywriting SEO eesmärkidest lähtuvalt
  • SEO seadistused
  • Iseseisev töö ja harjutused koolituse jooksul
  • Tööriistad ja keskkonnad
  • Analüütika ja jätkutegevused
LAIENDATUD KOOLITUS:
  • +1 koolituspäev
  • Konversioonid ja konversioone toetava maandumislehe/kodulehe ülesehitus ning elemendid
  • Praktiliselt oma projektis harjutamine koolitaja toel
  • A/B testimine
  • Backlinks ehk linkide loomine strateegiana

Küsi personaalkoolitust oma ettevõttele!

SEO koolitus

2 + 1 KOOLITUST
rohke harjutamisega

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

MATERJALID
taasvaadatavad videod

EKKA Logo
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt
Tööta ja Õpi
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
EKKA Logo
Tööta ja Õpi
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Õpi oma kodulehte optimeerima otsingumootoritele (SEO) rahulikus tempos...

Miks meie koolituste seast ei leia pikki, ühepäevaseid koolitusi? Sest kogemus sadade õppijatega on näidanud, et pool saadud teadmistest ei jää lihtsalt meelde. Paprika Tervisliku Turunduse koolis on ühe koolituse (kohtumise) kestus maksimaalselt 3 tundi. Sellisel viisil:

  • õpid uusi teadmisi järk-järgult ja ei koorma end infoga üle
  • teeme vajalikud teemad selgeks ning seejärel kordame olulisimat ja liigume edasi järgmiste teemadega
  • harjutad õpitut, et see kinnistuks ja hiljemgi meeles püsiks
  • koolituste vahele jääva aja jooksul saad teha iseseisvat tööd, harjutada õpitut detailsemalt läbi ning saad koolitajalt oma iseseisvale tööle tagasisidet ja näpunäiteid

SEO koolitusel saad kõik baasteadmised mitte ainult SEO tegevuste tegemiseks oma kodulehel, vaid loome vundamendi infost, mida on vaja teada veel enne, kui üldse SEO-d tegema hakata. Näiteks selle kohta, kuidas maandumislehte üles ehitada, et tulemused maksimaalselt head oleks, kuidas piiratud tähemärkidega pindadel oma eeliseid edukalt esitleda, milliseid keskkondi ja tööriistu kasutada ja palju-palju muud. Koolituste jooksul harjutad kohe õpitut läbi ning iseseisva töö raames katsetad ja proovid veel omas tempos õpitud teadmisi rakendada päriseluliste näidetega (või päris omal kodulehel).

Paprika koolitustel saab osaleda kaasaegses õppeklassis või liituda mugavalt Zoom keskkonna kaudu.

kursus on Sulle kui…
1
Oled tegutsev ettevõtja
Saad teada, kuidas teha ise SEO-d või hinnata koostööpartneri toodud tulemusi
2
Oled alustav ettevõtja
Toetad oma äri läbi parema nähtavuse Google otsingumootoris
3
Oled turundusspetsialist
Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned end tööturul veelgi kindlamalt, sest lisad oskuste nimekirja SEO
4
Oled uute väljakutsete otsingul
Sukeldud põnevasse turundusmaailma, täiendad oma oskusi või õpid juurde uue valdkonna, millega asuda hoopis klientidele turundusteenuseid pakkuma
Mida sa KOOLITUSEL õpid?
  • Marketing mix (4P)
  • Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
  • Kliendid ning kliendikesksus
  • Off- ning online turunduskanalid
  • Turundus väikese eelarvega
  • Persoonibränd
  • Müügilehtrid
  • Müügimudelid ning põhilised KPI-d
  • Teksti koostamise tööriistad
  • Consumer Insight
  • Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
  • Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
  • Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
  • Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
  • Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
  • Veebitekstide struktuuri ülesehitus
  • Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
  • Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
  • Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
  • Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
  • Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
  • Lehepuu ülesehitus
  • Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
  • Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
  • Moodulite seadistamine
  • Turvalise veebilehe ülesseadistamine
  • Visuaalse sisu formaadid
  • Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
  • Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
  • Sisu postitamise planeerimine
  • Sisu taaskasutamise võimalused
  • Sisuplaanid ja sisu loomine
  • Ideaalse Instagram profiili loomine
  • Äriprofiili seadistamine
  • Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
  • Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
  • Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
  • Facebooki lehe ja grupi loomine
  • Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
  • Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
  • Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
  • Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
  • Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
  • Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
  • Google Ads konto loomine ja seadistamine
  • Märksõnade planeerimine
  • Otsingu kampaaniad
  • Display-võrgustiku kampaaniad
  • Reklaam YouTube kanalites
  • Reklaami laiendid
  • Reklaamide suunamine
  • Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
  • Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
  • Platvormi eripärad
  • TikTok-i sisu eripäras
  • Platvormi algorütmid
  • Tasuta ja tasulised turundusvõimalused TikTok-is
  • Ärileht ja personaalne leht
  • Sisu LinkedIn-i jaoks
  • Platvormi algorütmid
  • Tasuta ja tasulised turundusvõimalused LinkedIn-is
Teema
Google SEO baaskoolitus
SEO laiendatult
123
123
Google ja otsingumootorite toimimise põhimõtted
Tehnilised nõuded kodulehele/maandumislehele
Märksõnade leidmine, analüüsimine ja valik eesmärkidest lähtuvalt
Copywriting: turundustekstid piiratud tähemärkidega keskkondades
Mis on SEO ning optimeerimise baasteadmised
SEO seadistused kodulehel, mis, kus, kuhu, kui palju
Konversioonid ja konversioone toetava kodulehe ülesehitus
Praktiline harjutamine oma projekti näitel koolitajaga koos
SEO tööriistad ja keskkonnad
Praktilised lühiharjutused koolituse käigus
Iseseisev töö põhjalikumaks harjutamiseks, koolitaja tagasisidega
A/B testimine
Backlinks ehk linkide loomine strateegiana
Mida sa õpid?
Тема
Специалист по
Интернет-маркетингу
Специалист по
Интернет-маркетингу и СММ
123
123
Основы маркетинга: клиенты и позиционирование
Личный бренд
Копирайтинг: тексты для соц.сетей
Копирайтинг: тексты для домашних страниц
Создание сайтов на WordPress
Создание фото- и видеоконтента с помощью телефона
Продвижение в Instagram
Продвижение в Facebook
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram
Настройка рекламы в Google Ads
Стратегическое планирование в соц.сетях
Создание чат-ботов для социальных сетей
Продвижение в Telegram
Продвижение в TikTok
Продвижение в LinkedIn
Развитие креативности
Маркетинговые практикумы
Менторство 5 часов
Менторство 10 часов
Помощь с местом для практики
Помощь с трудоустройством
2x3h ja kaks iseseisvat tööd
3x3h ja kaks iseseisvat tööd

Koolitus sisaldab õppematerjale, õppeplatvormi kasutamist, kohvipause ja videote järelvaatamist. Koolituse lõpetanud saavad läbimist kinnitava tõendi. Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta koolituse kuupäevi. Sellisel juhul informeeritakse kõiki osalejaid esimesel võimalusel.

ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Anna Trofimova (Prime Initiative):

„Võtta PAPRIKA lõpetaja tööle oli minu parim otsus“

Play Video
Roman Henson (VipMedicum):

„Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”

Play Video
Gerly Sildveer:

„See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt isu, et võiks veel ja veel tarbida!“

Play Video
Lenna Lumi:

„Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

Play Video
Slava Babkevich:

„Mitte esimene kursus, kus olen käinud, aga ainuke, mida soovitan”

Play Video
Anna Denisova:

“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”

Play Video
Erena Sheraja:

„Teadmised, sõbrad, partnerid – igaüks võtab siit midagi kaasa“

MIS? KUS? MILLAL?

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 - 512, 5 korrus või ONLINE
(sõltuvalt koolitusest).
Grupi suurus:
maksimum 15 inimest

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta koolituse kuupäevi.

SEO koolitus
Hind kokkuleppel

Hind sisaldab käibemaksu.
Hind sisaldab õppematerjale,
samuti tee- ja kohvipause.

Töötajaõpi_punane_1-PNG-300x194@1X

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Vaata lisa:

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

Paprikas viivad koolitusi läbi praktiseerivad spetsialistid

img

GELLY METSAVEER

  • Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
  • Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
  • Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.

Liina Lõoke

  • Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
  • Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
  • On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

img

RAIT MILISTVER

  • Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
  • Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

KARIN TELLING

  • Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
  • Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
  • Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

MARGIT EERMA

  • Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
  • Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
  • Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

DARYA PASTAK

  • Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
  • Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
  • Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
  • Tiktok – @smmart_avocado (19K)

JANA GASHKOVA

  • 6. taseme andragoog, MA turunduses
  • Turunduse alal üle 16 aastane kogemus
  • Tervisliku turunduse kooli "Paprika" asutaja
  • Paljude edukate kaubamärkide ja kampaaniate looja
  • Populaarsete turunduskoolituste autor ja läbiviija

img

ANITA SIBUL

  • Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
  • On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

MUUD PAPRIKA PROGRAMMID
Tallinn + Online
Start: 16.04.24
Kursus
Turundamine tuleviku sotsiaalmeediakanalites
Tallinn + online
Start: 22.05.24
Kursus
Google Ads koolitus
KONTAKT

Kirjuta ja vastame Sulle tööpäeva jooksul.

Paprika OÜ
Reg.nr: 14148491

KOOLITUSELE REGISTREERIMINE

Teie andmed on turvaliselt kaitstud ja töödeldud vastavalt isikuandmete töötlemise tingimustele.