SEO KOOLITUS
BAASKOOLITUS:
- 2 koolituspäeva
- Otsingumootorite toimimine
- Mis on SEO ehk kodulehe optimeerimine otsingumootoritele
- Tehnilised nõuded kodulehele/maandumislehele
- Märksõnade leidmine, valik ja strateegia
- Copywriting SEO eesmärkidest lähtuvalt
- SEO seadistused
- Iseseisev töö ja harjutused koolituse jooksul
- Tööriistad ja keskkonnad
- Analüütika ja jätkutegevused
LAIENDATUD KOOLITUS:
- +1 koolituspäev
- Konversioonid ja konversioone toetava maandumislehe/kodulehe ülesehitus ning elemendid
- Praktiliselt oma projektis harjutamine koolitaja toel
- A/B testimine
- Backlinks ehk linkide loomine strateegiana
Küsi personaalkoolitust oma ettevõttele!

2 + 1 KOOLITUST
rohke harjutamisega
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
MATERJALID
taasvaadatavad videod




Õpi oma kodulehte optimeerima otsingumootoritele (SEO) rahulikus tempos...
Miks meie koolituste seast ei leia pikki, ühepäevaseid koolitusi? Sest kogemus sadade õppijatega on näidanud, et pool saadud teadmistest ei jää lihtsalt meelde. Paprika Tervisliku Turunduse koolis on ühe koolituse (kohtumise) kestus maksimaalselt 3 tundi. Sellisel viisil:
- õpid uusi teadmisi järk-järgult ja ei koorma end infoga üle
- teeme vajalikud teemad selgeks ning seejärel kordame olulisimat ja liigume edasi järgmiste teemadega
- harjutad õpitut, et see kinnistuks ja hiljemgi meeles püsiks
- koolituste vahele jääva aja jooksul saad teha iseseisvat tööd, harjutada õpitut detailsemalt läbi ning saad koolitajalt oma iseseisvale tööle tagasisidet ja näpunäiteid
SEO koolitusel saad kõik baasteadmised mitte ainult SEO tegevuste tegemiseks oma kodulehel, vaid loome vundamendi infost, mida on vaja teada veel enne, kui üldse SEO-d tegema hakata. Näiteks selle kohta, kuidas maandumislehte üles ehitada, et tulemused maksimaalselt head oleks, kuidas piiratud tähemärkidega pindadel oma eeliseid edukalt esitleda, milliseid keskkondi ja tööriistu kasutada ja palju-palju muud. Koolituste jooksul harjutad kohe õpitut läbi ning iseseisva töö raames katsetad ja proovid veel omas tempos õpitud teadmisi rakendada päriseluliste näidetega (või päris omal kodulehel).
Paprika koolitustel saab osaleda kaasaegses õppeklassis või liituda mugavalt Zoom keskkonna kaudu.
Saad teada, kuidas teha ise SEO-d või hinnata koostööpartneri toodud tulemusi
Toetad oma äri läbi parema nähtavuse Google otsingumootoris
Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned end tööturul veelgi kindlamalt, sest lisad oskuste nimekirja SEO
Sukeldud põnevasse turundusmaailma, täiendad oma oskusi või õpid juurde uue valdkonna, millega asuda hoopis klientidele turundusteenuseid pakkuma
- Marketing mix (4P)
- Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
- Kliendid ning kliendikesksus
- Off- ning online turunduskanalid
- Turundus väikese eelarvega
- Persoonibränd
- Müügilehtrid
- Müügimudelid ning põhilised KPI-d
- Teksti koostamise tööriistad
- Consumer Insight
- Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
- Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
- Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
- Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
- Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
- Veebitekstide struktuuri ülesehitus
- Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
- Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
- Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
- Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
- Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
- Lehepuu ülesehitus
- Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
- Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
- Moodulite seadistamine
- Turvalise veebilehe ülesseadistamine
- Visuaalse sisu formaadid
- Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
- Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
- Sisu postitamise planeerimine
- Sisu taaskasutamise võimalused
- Sisuplaanid ja sisu loomine
- Ideaalse Instagram profiili loomine
- Äriprofiili seadistamine
- Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
- Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
- Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
- Facebooki lehe ja grupi loomine
- Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
- Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
- Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
- Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
- Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
- Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
- Google Ads konto loomine ja seadistamine
- Märksõnade planeerimine
- Otsingu kampaaniad
- Display-võrgustiku kampaaniad
- Reklaam YouTube kanalites
- Reklaami laiendid
- Reklaamide suunamine
- Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
- Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
- Platvormi eripärad
- TikTok-i sisu eripäras
- Platvormi algorütmid
- Tasuta ja tasulised turundusvõimalused TikTok-is
- Ärileht ja personaalne leht
- Sisu LinkedIn-i jaoks
- Platvormi algorütmid
- Tasuta ja tasulised turundusvõimalused LinkedIn-is
Teema | Google SEO baaskoolitus | SEO laiendatult |
---|---|---|
123 | 123 | |
Google ja otsingumootorite toimimise põhimõtted | ||
Tehnilised nõuded kodulehele/maandumislehele | ||
Märksõnade leidmine, analüüsimine ja valik eesmärkidest lähtuvalt | ||
Copywriting: turundustekstid piiratud tähemärkidega keskkondades | ||
Mis on SEO ning optimeerimise baasteadmised | ||
SEO seadistused kodulehel, mis, kus, kuhu, kui palju | ||
Konversioonid ja konversioone toetava kodulehe ülesehitus | ||
Praktiline harjutamine oma projekti näitel koolitajaga koos | ||
SEO tööriistad ja keskkonnad | ||
Praktilised lühiharjutused koolituse käigus | ||
Iseseisev töö põhjalikumaks harjutamiseks, koolitaja tagasisidega | ||
A/B testimine | ||
Backlinks ehk linkide loomine strateegiana |
Тема | Специалист поИнтернет-маркетингу | Специалист поИнтернет-маркетингу и СММ |
---|---|---|
123 | 123 | |
Основы маркетинга: клиенты и позиционирование | ||
Личный бренд | ||
Копирайтинг: тексты для соц.сетей | ||
Копирайтинг: тексты для домашних страниц | ||
Создание сайтов на WordPress | ||
Создание фото- и видеоконтента с помощью телефона | ||
Продвижение в Instagram | ||
Продвижение в Facebook | ||
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram | ||
Настройка рекламы в Google Ads | ||
Стратегическое планирование в соц.сетях | ||
Создание чат-ботов для социальных сетей | ||
Продвижение в Telegram | ||
Продвижение в TikTok | ||
Продвижение в LinkedIn | ||
Развитие креативности | ||
Маркетинговые практикумы | ||
Менторство 5 часов | ||
Менторство 10 часов | ||
Помощь с местом для практики | ||
Помощь с трудоустройством |
Koolitus sisaldab õppematerjale, õppeplatvormi kasutamist, kohvipause ja videote järelvaatamist. Koolituse lõpetanud saavad läbimist kinnitava tõendi. Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta koolituse kuupäevi. Sellisel juhul informeeritakse kõiki osalejaid esimesel võimalusel.
“Võta PAPRIKA lõpetaja tööle oli minu parim otsus”
“Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”
“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”
“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
“Mitte esimene kursus, kus olen käinud, aga ainuke, mida soovitan”
“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”
“Teadmised, sõbrad, partnered – igaüks võtab siit midagi kaasa”
Toimumisaeg ja koht
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta koolituse kuupäevi.
SEO koolitus
Hind kokkuleppel

NB!

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.
Paprikas viivad koolitusi läbi praktiseerivad spetsialistid

GELLY METSAVEER
- Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
- Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
- Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.

Liina Lõoke
- Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
- Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
- On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

RAIT MILISTVER
- Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
- Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

KARIN TELLING
- Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
- Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
- Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

MARGIT EERMA
- Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
- Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
- Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

DARYA PASTAK
- Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
- Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
- Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
- Tiktok – @smmart_avocado (19K)
JANA GASHKOVA
- 6. taseme andragoog, MA turunduses
- Turunduse alal üle 16 aastane kogemus
- Tervisliku turunduse kooli "Paprika" asutaja
- Paljude edukate kaubamärkide ja kampaaniate looja
- Populaarsete turunduskoolituste autor ja läbiviija

ANITA SIBUL
- Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
- On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega
spetsialist