INTERNETITURUNDUSE SPETSIALIST
PÕHIKAVA
- Turunduse alused
- Copywriting
- Tehisintellekt (AI)
- Foto- ja videosisu loomine
- Persoonibrändi arendamine
- Veebilehe loomine WordPressiga
- E-poe loomine
- Seadusandlus e-kaubanduses
- Facebook / Instagram / TikTok
- Google Ads
- SEO alused
Õpi turundama ennast või teisi!
4 KUUD
praktilisi õppetunde
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
PIIRAMATA LIGIPÄÄS tundide salvestustele
Kõigest 4 kuuga...
Saad teada, kuidas
- leida uusi kliente
- tõsta müüki, kasutades uusimaid online-turunduse tööriistu
Nende teadmistega tõstad oma äri uuele tasemele, nagu seda tegi Maria G., kes koolituse käigus suurendas oma müüki 10 korda. Või nagu Dajana V., kes leidis oma unistuste töö Eesti kõige ambitsioonikamas ja kiiresti kasvavas turundusagentuuris Prime Initiative.
Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab sul teha uues valdkonnas esimesi samme. Ja kui õnn peaks naeratama, saad lisaks kõige värskematele teadmistele ja uutele oskustele ka 300 € oma projekti arendamiseks!
Saad teada, kuidas suurendada oma ettevõtte sissetulekut digiturunduse abil
Lood kohe korrektse turundusstrateegia ning vältid tulevikus vigu
Tõstad oma kvalifikatsiooni ja tunned end turul palju kindlamalt
Sukeldud digiturunduse maailma ning saad juurde uusi karjäärivõimalusi
- Marketing mix (4P)
- Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
- Kliendid ning kliendikesksus
- Off- ning online turunduskanalid
- Turundus väikese eelarvega
- Persoonibränd
- Müügilehtrid
- Müügimudelid ning põhilised KPI-d
- Teksti koostamise tööriistad
- Consumer Insight
- Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
- Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
- Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
- Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
- Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
- Veebitekstide struktuuri ülesehitus
- Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
- Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
- Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
- Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
- Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
- Lehepuu ülesehitus
- Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
- Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
- Moodulite seadistamine
- Turvalise veebilehe ülesseadistamine
- Oskad kasutada analüütikat ja maksesüsteeme
- Oskad e-poodi luua ja hallata
- E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
- Visuaalse sisu formaadid
- Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
- Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
- Sisu postitamise planeerimine
- Sisu taaskasutamise võimalused
- Sisuplaanid ja sisu loomine
- Ideaalse Instagram profiili loomine
- Äriprofiili seadistamine
- Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
- Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
- Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
- Facebooki lehe ja grupi loomine
- Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
- Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
- Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
- Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
- Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
- Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
- Platvormi eripärad
- TikTok-i sisu eripäras
- Platvormi algorütmid
- Tasuta ja tasulised turundusvõimalused TikTok-is
- Google Ads konto loomine ja seadistamine
- Märksõnade planeerimine
- Otsingu kampaaniad
- Display-võrgustiku kampaaniad
- Reklaam YouTube kanalites
- Reklaami laiendid
- Reklaamide suunamine
- Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
- Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
Teema | Internetiturunduse spetsialist | Internetiturunduse ja SMM spetsialist |
---|---|---|
123 | 123 | |
Turunduse alused: kliendid ja positsioneerimine
| ||
Persoonibränd | ||
Copywriting: sotsiaalmeedia- ja reklaamtekstid
| ||
Copywriting: veebitekstid
| ||
Tehisintellekt (AI)
| ||
Veebilehtede loomine WordPressis
| ||
SEO alused
| ||
Foto- ja videosisu loomine telefoni abil
| ||
Orgaaniline turundus Facebookis ja Instagramis
| ||
Reklaami seadistamine Facebook-is ja Instagramis
| ||
Google Adsi reklaami seadistamine
| ||
Strateegiline planeerimine: sotsiaalmeediakanalite valik, KPI, analüütika | ||
Jutubottide (chatbot) loomine | ||
Turundus LinkedInis
| ||
Turundus TikTokis
| ||
Loovuse arendamine
| ||
Praktilised harjutustunnid
| ||
6 tundi mentorlust
| ||
Abi praktikakoha leidmisel
| ||
Abi töökoha leidmisel |
Тема | Специалист поИнтернет-маркетингу | Специалист поИнтернет-маркетингу и СММ |
---|---|---|
123 | 123 | |
Основы маркетинга: клиенты и позиционирование | ||
Личный бренд | ||
Копирайтинг: тексты для соц.сетей | ||
Копирайтинг: тексты для домашних страниц | ||
Создание сайтов на WordPress | ||
Создание фото- и видеоконтента с помощью телефона | ||
Продвижение в Instagram | ||
Продвижение в Facebook | ||
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram | ||
Настройка рекламы в Google Ads | ||
Стратегическое планирование в соц.сетях | ||
Создание чат-ботов для социальных сетей | ||
Продвижение в Telegram | ||
Продвижение в TikTok | ||
Продвижение в LinkedIn | ||
Развитие креативности | ||
Маркетинговые практикумы | ||
Менторство 5 часов | ||
Менторство 10 часов | ||
Помощь с местом для практики | ||
Помощь с трудоустройством |
„Mahukas, väga positiivne ja tulem on super! Raudselt soovitan!”
„Koduperenaisest saab digiturundajaks Paprika kaudu!”
„Võtta PAPRIKA lõpetaja tööle oli minu parim otsus“
„Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”
„See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt isu, et võiks veel ja veel tarbida!“
„Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
„Mitte esimene kursus, kus olen käinud, aga ainuke, mida soovitan”
“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”
„Teadmised, sõbrad, partnerid – igaüks võtab siit midagi kaasa“
Koolitust teevad praktiseerivad spetsialistid
GELLY PALU
- Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
- Praegu keskendub turunduskommunikatsioonile – Gelly on selles valdkonnas töötanud juba üle kaheksa aasta.
- Selle ajaga on ta saanud kogemuse eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena ka IT-sektor.
RAIT MILISTVER
- Rait on üle 20 aasta töötanud Eesti reklaamiagentuurides copywriter’i ja loovjuhina ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ning rahvusvahelist kaubamärki.
- Praegu teeb copywriter’i tööd ja nõustab kliente turunduse ning brändimise osas vabakutselisena.
MARGIT EERMA
- Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht.
- Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti.
- Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised, keskendub oma tegevustes kliendi jaoks väärtuse loomisele.
KARIN TELLING
- Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks.
- Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywriting'ule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele.
- Pikk kogemus online- ja offline-kanalite turundustegevustega.
ANITA SIBUL
- On tegelenud sotsiaalmeedia ning sisuloomega üle 7 aasta.
- On teinud koostööd L’Oreali, Maybelline’i ja teiste tuntud brändidega.
Artur Makarov
- Hakkas AI-d kasutama enne, kui kõik sellest rääkima hakkasid.
- CRM-ekspert.
- Asutas kaugkõnekeskuse.
- Aitab suurendada müügi konversiooni skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli kaudu.
JANA GASHKOVA
- 6. taseme andragoog, MA turunduses.
- Turunduse alal üle 18 aasta kogemust.
- Paprika tervisliku turunduse kooli asutaja.
- Paljude edukate kaubamärkide ja kampaaniate looja
- Populaarsete turunduskoolituste autor ja korraldaja.
Liina Luuken
- Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg.
- Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul.
- On lõpetanud Tallinna majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Adsi spetsialistina.
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab teil püstitada ambitsioonikaid eesmärke ning teha uues valdkonnas esimesi samme.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tuleviku Oskuste kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.
NB!
Eesti Töötukassa koolituskaardi
partner.
Toimumisaeg
ja koht
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).
loomine
ja andmekaitse
tehisintellekt ärile
spetsialist
väiksele ärile
with TypeScript
and Playwright