Start: 10 November

4 KUUD
praktilisi õppetunde

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

PIIRAMATA
ligipääs materjalidele

EKKA Logo
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt

Paprika OÜ on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise.

Tööta ja Õpi
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Kõigest 4 kuuga...

Saad teada, kuidas:

  • leida uusi kliente ning
  • tõsta müüki, kasutades uusimaid online-turunduse tööriistu

Nende teadmistega tõstad oma äri uuele tasemele, nii nagu seda tegi Maria G., kes koolituse käigus suurendas oma müüki 10 korda. Või nagu Dajana V., kes leidis oma unistuste töö Eesti kõige ambitsioonikamas ja kiiresti kasvavas turundusagentuuris Prime Initiative.

img
1
Oled tegutsev ettevõtja
Saad teada, kuidas suurendada oma sissetulekut online-turunduse abil

kursus on Sulle kui…
img
2
Oled alustav ettevõtja
Lood tugeva vundamendi oma äri turunduseks
img
3
Oled turundusspetsialist
Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned ennast tööturul veelgi kindlamalt
img
4
Oled uute väljakutsete otsinguil
Sukeldud põnevasse turundusmaailma ning leiad uusi mõttekaaslasi
Mida sa õpid?
  • Marketing mix (4P)
  • Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
  • Kliendid ning kliendikesksus
  • Off- ning online turunduskanalid
  • Turundus väikese eelarvega
  • Persoonibränd
  • Müügilehtrid
  • Müügimudelid ning põhilised KPI-d
  • Teksti koostamise tööriistad
  • Consumer Insight
  • Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
  • Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
  • Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
  • Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
  • Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
  • Veebitekstide struktuuri ülesehitus
  • Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
  • Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
  • Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
  • Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
  • Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
  • Lehepuu ülesehitus
  • Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
  • Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
  • Moodulite seadistamine
  • Turvalise veebilehe ülesseadistamine
  • Visuaalse sisu formaadid
  • Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
  • Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
  • Sisu postitamise planeerimine
  • Sisu taaskasutamise võimalused
  • Sisuplaanid ja sisu loomine
  • Ideaalse Instagram profiili loomine
  • Äriprofiili seadistamine
  • Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
  • Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
  • Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
  • Facebooki lehe ja grupi loomine
  • Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
  • Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
  • Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
  • Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
  • Facebook pixeli loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
  • Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
  • Google Ads konto loomine ja seadistamine
  • Märksõnade planeerimine
  • Otsingu kampaaniad
  • Display-võrgustiku kampaaniad
  • Reklaam YouTube kanalites
  • Reklaami laiendid
  • Reklaamide suunamine
  • Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
  • Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Anna Trofimova (Prime Initiative):

“Paprika vilistlane on minu parim leid!”

Play Video
Roman Henson (VipMedicum):

“Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”

Play Video
Gerly Sildveer:

“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”

Play Video
Lenna Lumi:

“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

Play Video
Slava Babkevich:

“Pole ainuke koolitus, kus ma osalesin, kuid ainuke, mida julgen soovitada”

Play Video
Anna Denisova:

“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”

Play Video
Erena Sheraja:

“Teadmised, sõbrad, partnered – igaüks võtab siit midagi kaasa”

Koolitust viivad läbi praktiseerivad spetsialistid

img

GELLY METSAVEER

  • Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
  • Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
  • Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.

Raido Kannel

  • Digitaalagentuuri "Gramet Design" juht
  • Fookuses igapäevaselt veebilehtede ja brändikuvandite disain ja nende väljatöötamine
  • Keskendunud oma lahendustes kasutaja kogemusel, ajades taga optimaalset klienditeekonda veebi- ja digilahendustes

img

RAIT MILISTVER

  • Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
  • Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

img

ROLAND OSKAR

  • Digitaalagentuuri "Geeks" juht.
  • Turundaja ja sertifitseeritud Google Ads kontekstreklaami spetsialist.
  • Roland on spetsialiseerunud toodete ja teenuste edendamisele otsingu- ja kontekst-meedia võrkudes Balti turul.

Brigitt Põldma

  • Tallinna Majanduskooli sotsiaalmeedia sptesialisti 5.tase.
  • Kolme viimase aasta jooksul on teinud koostööd selliste ettevõtetega nagu Elisa Eesti, Alexela, Inchcape, Red Bull

img

ANITA SIBUL

  • Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta.
  • On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega.

Tundide ajakava

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

MIS? KUS? MILLAL?

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 - 512, 5 korrus või ONLINE
(sõltuvalt koolitusest).
Grupi suurus:
maksimum 12 inimest
Tähelepanu! Koolitusel on pikad õppepäevad (vaata programmi). Õppeprogrammis on nii iseseisvat tööd kui ka kohustuslikke kodutöid.

Maksumus: 1990 EUR

Hind sisaldab käibemaksu.
Tasuda on võimalik osade kaupa.
Hind sisaldab õppematerjale,
samuti tee- ja kohvipause.

Töötajaõpi_punane_1-PNG-300x194@1X

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Vaata lisa:

Tule koolitusele, mis viib sinu karjääri ja ettevõtte
uuele tasemele!
MUUD PAPRIKA PROGRAMMID
Оnline
Start: 10.11.21
Elukutse
Internetiturunduse spetsialist, 9. lend
On jäänud 3 kohta
KONTAKT

Kirjuta ja vastame Sulle tööpäeva jooksul.

Paprika OÜ
Reg.nr: 14148491

KOOLITUSELE REGISTREERIMINE

Teie andmed on turvaliselt kaitstud ja töödeldud vastavalt isikuandmete töötlemise tingimustele.

Регистрация на тренинг

Ваши данные надежно защищены и обрабатываются согласно с условиями обработки личных данных.
Есть вопросы?