INTERNETITURUNDUSE SPETSIALIST
INTERNETITURUNDUSE JA SMM SPETSIALIST
PÕHIKAVA:
- Turunduse alused
- Copywriting
- Tehisintellekt (AI)
- Veebilehe loomine WordPressiga
- Facebook / Instagram
- Google Ads
- Persoonibrändi arendamine
- Loovuse arendamine
- Foto- ja videosisu loomine
- SEO
LAIENDATUD KAVA:
- Chat-botid
- TikTok
- Strateegiline planeerimine
- Analüütika
Õpi turundama ennast või teisi!

4 + 2 KUUD
praktilisi õppetunde
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
PIIRAMATA ligipääs tundide salvestustele




Kõigest 4 (või 6) kuuga...
Saad teada, kuidas:
- leida uusi kliente ning
- tõsta müüki, kasutades uusimaid online-turunduse tööriistu
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
- Marketing mix (4P)
- Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
- Kliendid ning kliendikesksus
- Off- ning online turunduskanalid
- Turundus väikese eelarvega
- Persoonibränd
- Müügilehtrid
- Müügimudelid ning põhilised KPI-d
- Teksti koostamise tööriistad
- Consumer Insight
- Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
- Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
- Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
- Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
- Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
- Veebitekstide struktuuri ülesehitus
- Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
- Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
- Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
- Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
- Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
- Lehepuu ülesehitus
- Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
- Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
- Moodulite seadistamine
- Turvalise veebilehe ülesseadistamine
- Visuaalse sisu formaadid
- Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
- Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
- Sisu postitamise planeerimine
- Sisu taaskasutamise võimalused
- Sisuplaanid ja sisu loomine
- Ideaalse Instagram profiili loomine
- Äriprofiili seadistamine
- Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
- Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
- Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
- Facebooki lehe ja grupi loomine
- Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
- Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
- Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
- Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
- Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
- Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
- Google Ads konto loomine ja seadistamine
- Märksõnade planeerimine
- Otsingu kampaaniad
- Display-võrgustiku kampaaniad
- Reklaam YouTube kanalites
- Reklaami laiendid
- Reklaamide suunamine
- Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
- Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
- Platvormi eripärad
- TikTok-i sisu eripäras
- Platvormi algorütmid
- Tasuta ja tasulised turundusvõimalused TikTok-is
- Ärileht ja personaalne leht
- Sisu LinkedIn-i jaoks
- Platvormi algorütmid
- Tasuta ja tasulised turundusvõimalused LinkedIn-is
Teema | Internetiturunduse spetsialist | Internetiturunduse ja SMM spetsialist |
---|---|---|
123 | 123 | |
Turunduse alused: kliendid ja positsioneerimine
| ||
Persoonibränd | ||
Copywriting: sotsiaalmeedia- ja reklaamtekstid
| ||
Copywriting: veebitekstid
| ||
Tehisintellekt (AI)
| ||
Veebilehtede loomine WordPressis
| ||
SEO alused
| ||
Foto- ja videosisu loomine telefoni abil
| ||
Orgaaniline turundus Facebookis ja Instagramis
| ||
Reklaami seadistamine Facebook-is ja Instagram-is
| ||
Google Ads reklaami seadistamine
| ||
Strateegiline planeerimine: sotsiaalmeedia kanalite valik, KPI, analüütika | ||
Jutubottide (chat-bottide) loomine | ||
Turundus LinkedIn-is
| ||
Turundus TikTok-is
| ||
Loovuse arendamine
| ||
Praktilised harjutustunnid
| ||
6 tundi mentorlust
| ||
Abi praktikakoha leidmisel
| ||
Abi töökoha leidmisel |
Тема | Специалист поИнтернет-маркетингу | Специалист поИнтернет-маркетингу и СММ |
---|---|---|
123 | 123 | |
Основы маркетинга: клиенты и позиционирование | ||
Личный бренд | ||
Копирайтинг: тексты для соц.сетей | ||
Копирайтинг: тексты для домашних страниц | ||
Создание сайтов на WordPress | ||
Создание фото- и видеоконтента с помощью телефона | ||
Продвижение в Instagram | ||
Продвижение в Facebook | ||
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram | ||
Настройка рекламы в Google Ads | ||
Стратегическое планирование в соц.сетях | ||
Создание чат-ботов для социальных сетей | ||
Продвижение в Telegram | ||
Продвижение в TikTok | ||
Продвижение в LinkedIn | ||
Развитие креативности | ||
Маркетинговые практикумы | ||
Менторство 5 часов | ||
Менторство 10 часов | ||
Помощь с местом для практики | ||
Помощь с трудоустройством |
Kursuse eest on võimalik tasuda mitmes osas. Sellisel juhul jaotatakse kursuse maksumus võrdseteks osadeks ja tasumine toimub korra kuus arve alusel. Maksimaalseks osamaksete perioodiks on kursuse kestus kuudes.
Hind sisaldab käibemaksu. Hind sisaldab õppematerjale, õppeplatvormi kasutamist ja pause. Koolituse edukalt läbinud saavad läbimist kinnitava tunnistuse.
“Koduperenaisest saab digiturundajaks Paprika kaudu!”
“Mahukas, väga positiivne ja tulem on super! Raudselt soovitan!”
“Võta PAPRIKA lõpetaja tööle oli minu parim otsus”
“Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”
“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”
“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
“Mitte esimene kursus, kus olen käinud, aga ainuke, mida soovitan”
“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”
“Teadmised, sõbrad, partnered – igaüks võtab siit midagi kaasa”
Koolitust viivad läbi praktiseerivad spetsialistid

GELLY PALU
- Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
- Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle kaheksa aasta.
- Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka IT-sektoris.

RAIT MILISTVER
- Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
- Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

MARGIT EERMA
- Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
- Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
- Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

KARIN TELLING
- Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
- Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
- Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

ANITA SIBUL
- Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
- On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

DARYA PASTAK
- Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
- Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
- Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
- Tiktok – @smmart_avocado (19K)
JANA GASHKOVA
- 6. taseme andragoog, MA turunduses
- Turunduse alal üle 17 aastane kogemus
- Tervisliku turunduse kooli "Paprika" asutaja
- Paljude edukate kaubamärkide ja kampaaniate looja
- Populaarsete turunduskoolituste autor ja läbiviija

Liina Lõoke
- Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
- Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
- On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

RAUL JÄRVE
- Iseõppinud digiturundaja, keda huvitab eriti automatiseeritud ja personaalne turundus.
- Juba aastaid panevad juturobotid ta põnevaid lahendusi looma, sest selleks on tal loogilist mõtlemist, sõnaseadmise oskust, turunduse vaistu ja … huumorimeelt.

natasha bychkova
- LinkedIn kursuse “From baby to BOSS" looja.
- Kogenud müügikirega digiturundaja
- Unikaalse õppekursuse “Äriloogia: Kuidas oma hobi monetiseerida" autor.
- Tehisintellekti (ChatGPT) integreerija ärisse, igapäevaellu ja sisuloomesse.
- 16-aastase kogemusega avaliku esinemise ekspert, õhtujuht ning särav kõneleja.

Artur Makarov
- Hakkas AI-d kasutama enne, kui sellest hakkasid kõik rääkima
- CRM ekspert
- Asutas kaugkõnekeskuse
- Aitab suurendada müügi konversiooni läbi skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab teil püstitada ambitsioonikaid eesmärke ning teha uues valdkonnas esimesi samme.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.

NB!
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Hind: 1890 EUR
(Laiendatud programm: 2490 EUR)
Toimumisaeg ja koht
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).

spetsialist