INTERNETITURUNDUSE SPETSIALIST

INTERNETITURUNDUSE JA SMM SPETSIALIST

PÕHIKAVA:
  • Turunduse alused
  • Copywriting
  • Tehisintellekt (AI)
  • Veebilehe loomine WordPressiga
  • Facebook / Instagram
  • Google Ads
  • Persoonibrändi arendamine
  • Loovuse arendamine
  • Foto- ja videosisu loomine
  • SEO
LAIENDATUD KAVA:
  • Chat-botid
  • Linkedin
  • TikTok
  • Strateegiline planeerimine
  • Analüütika

Õpi turundama ennast või teisi!

SMM ee 17.01

4 + 2 KUUD
praktilisi õppetunde

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

PIIRAMATA
ligipääs tundide salvestustele

Üle 3000 rahuloleva vilistlase, kes meid teistelegi soovitavad
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is

Kõigest 4 (või 6) kuuga...

Saad teada, kuidas:

  • leida uusi kliente ning
  • tõsta müüki, kasutades uusimaid online-turunduse tööriistu
Nende teadmistega tõstad oma äri uuele tasemele, nii nagu seda tegi Maria G., kes koolituse käigus suurendas oma müüki 10 korda. Või nagu Dajana V., kes leidis oma unistuste töö Eesti kõige ambitsioonikamas ja kiiresti kasvavas turundusagentuuris Prime Initiative.

Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab teil teha uues valdkonnas esimesi samme. Ja kui õnn peaks naeratama, siis saate lisaks kõige värskematele teadmistele ja uutele oskustele ka 300 € oma projekti arendamiseks!
Mask-Group-12.svg
1
Oled tegutsev ettevõtja
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut

KURSUS ON SULLE KUI…
2
Oled alustav ettevõtja
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas

3
Müügijuht
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
4
Otsid uusi väljakutseid
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
Mida sa õpid?
  • Marketing mix (4P)
  • Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
  • Kliendid ning kliendikesksus
  • Off- ning online turunduskanalid
  • Turundus väikese eelarvega
  • Persoonibränd
  • Müügilehtrid
  • Müügimudelid ning põhilised KPI-d
  • Teksti koostamise tööriistad
  • Consumer Insight
  • Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
  • Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
  • Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
  • Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
  • Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
  • Veebitekstide struktuuri ülesehitus
  • Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
  • Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
  • Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
  • Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
  • Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
  • Lehepuu ülesehitus
  • Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
  • Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
  • Moodulite seadistamine
  • Turvalise veebilehe ülesseadistamine
  • Visuaalse sisu formaadid
  • Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
  • Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
  • Sisu postitamise planeerimine
  • Sisu taaskasutamise võimalused
  • Sisuplaanid ja sisu loomine
  • Ideaalse Instagram profiili loomine
  • Äriprofiili seadistamine
  • Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
  • Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
  • Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
  • Facebooki lehe ja grupi loomine
  • Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
  • Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
  • Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
  • Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
  • Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
  • Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
  • Google Ads konto loomine ja seadistamine
  • Märksõnade planeerimine
  • Otsingu kampaaniad
  • Display-võrgustiku kampaaniad
  • Reklaam YouTube kanalites
  • Reklaami laiendid
  • Reklaamide suunamine
  • Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
  • Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
  • Platvormi eripärad
  • TikTok-i sisu eripäras
  • Platvormi algorütmid
  • Tasuta ja tasulised turundusvõimalused TikTok-is
  • Ärileht ja personaalne leht
  • Sisu LinkedIn-i jaoks
  • Platvormi algorütmid
  • Tasuta ja tasulised turundusvõimalused LinkedIn-is
Teema
Internetiturunduse spetsialist
Internetiturunduse ja SMM spetsialist
123
123
Turunduse alused: kliendid ja positsioneerimine
Persoonibränd
Copywriting: sotsiaalmeedia- ja reklaamtekstid
Copywriting: veebitekstid
Tehisintellekt (AI)
Veebilehtede loomine WordPressis
SEO alused
Foto- ja videosisu loomine telefoni abil
Orgaaniline turundus Facebookis ja Instagramis
Reklaami seadistamine Facebook-is ja Instagram-is
Google Ads reklaami seadistamine
Strateegiline planeerimine: sotsiaalmeedia kanalite valik, KPI, analüütika
Jutubottide (chat-bottide) loomine
Turundus LinkedIn-is
Turundus TikTok-is
Loovuse arendamine
Praktilised harjutustunnid
6 tundi mentorlust
Abi praktikakoha leidmisel
Abi töökoha leidmisel
Mida sa õpid?
Тема
Специалист по
Интернет-маркетингу
Специалист по
Интернет-маркетингу и СММ
123
123
Основы маркетинга: клиенты и позиционирование
Личный бренд
Копирайтинг: тексты для соц.сетей
Копирайтинг: тексты для домашних страниц
Создание сайтов на WordPress
Создание фото- и видеоконтента с помощью телефона
Продвижение в Instagram
Продвижение в Facebook
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram
Настройка рекламы в Google Ads
Стратегическое планирование в соц.сетях
Создание чат-ботов для социальных сетей
Продвижение в Telegram
Продвижение в TikTok
Продвижение в LinkedIn
Развитие креативности
Маркетинговые практикумы
Менторство 5 часов
Менторство 10 часов
Помощь с местом для практики
Помощь с трудоустройством
1890€
4 kuud
2490€
6 kuud

Kursuse eest on võimalik tasuda mitmes osas. Sellisel juhul jaotatakse kursuse maksumus võrdseteks osadeks ja tasumine toimub korra kuus arve alusel. Maksimaalseks osamaksete perioodiks on kursuse kestus kuudes.

Hind sisaldab käibemaksu. Hind sisaldab õppematerjale, õppeplatvormi kasutamist ja pause. Koolituse edukalt läbinud saavad läbimist kinnitava tunnistuse.

ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Astra Tiks:

“Mahukas, väga positiivne ja tulem on super! Raudselt soovitan!”

Play Video
Kelly Sonn:

“Koduperenaisest saab digiturundajaks Paprika kaudu!”

Play Video
Anna Trofimova (Prime Initiative):

“Võta PAPRIKA lõpetaja tööle oli minu parim otsus”

Play Video
Roman Henson (VipMedicum):

“Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”

Play Video
Gerly Sildveer:

“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”

Play Video
Lenna Lumi:

“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

Play Video
Slava Babkevich:

“Mitte esimene kursus, kus olen käinud, aga ainuke, mida soovitan”

Play Video
Anna Denisova:

“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”

Play Video
Erena Sheraja:

“Teadmised, sõbrad, partnered – igaüks võtab siit midagi kaasa”

Koolitust viivad läbi praktiseerivad spetsialistid

GELLY PALU

  • Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
  • Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle kaheksa aasta.
  • Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka IT-sektoris.

img

RAIT MILISTVER

  • Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
  • Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

MARGIT EERMA

  • Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
  • Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
  • Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

KARIN TELLING

  • Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
  • Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
  • Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

img

ANITA SIBUL

  • Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
  • On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

DARYA PASTAK

  • Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
  • Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
  • Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
  • Tiktok – @smmart_avocado (19K)

JANA GASHKOVA

  • 6. taseme andragoog, MA turunduses
  • Turunduse alal üle 17 aastane kogemus
  • Tervisliku turunduse kooli "Paprika" asutaja
  • Paljude edukate kaubamärkide ja kampaaniate looja
  • Populaarsete turunduskoolituste autor ja läbiviija

Liina Luuken

  • Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
  • Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
  • On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

RAUL JÄRVE

  • Iseõppinud digiturundaja, keda huvitab eriti automatiseeritud ja personaalne turundus.
  • Juba aastaid panevad juturobotid ta põnevaid lahendusi looma, sest selleks on tal loogilist mõtlemist, sõnaseadmise oskust, turunduse vaistu ja … huumorimeelt.

natasha bychkova

  • LinkedIn kursuse “From baby to BOSS" looja.
  • Kogenud müügikirega digiturundaja
  • Unikaalse õppekursuse “Äriloogia: Kuidas oma hobi monetiseerida" autor.
  • Tehisintellekti (ChatGPT) integreerija ärisse, igapäevaellu ja sisuloomesse.
  • 16-aastase kogemusega avaliku esinemise ekspert, õhtujuht ning särav kõneleja.

Artur Makarov

  • Hakkas AI-d kasutama enne, kui sellest hakkasid kõik rääkima
  • CRM ekspert
  • Asutas kaugkõnekeskuse
  • Aitab suurendada müügi konversiooni läbi skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli

Tundide ajakava

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

MIS? KUS? MILLAL?

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Vaata lisa

Hind: 1990 EUR
(Laiendatud programm: 2490 EUR)

Hind sisaldab käibemaksu. Tasuda on võimalik osade kaupa.
Hind sisaldab õppematerjale, samuti tee- ja kohvipause.
Vaata lisa

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).
Grupi suurus: maksimum 12 inimest
Tule koolitusele, mis viib sinu karjääri ja ettevõtte
uuele tasemele!
MUUD PAPRIKA PROGRAMMID
Tallinn + Online
Start: 17.01.24
Kursus
Digiturundus väiksele ärile
Tallinn + offline
Start: 17.01.24
Elukutse
Internetiturunduse ja SMM spetsialist
Tallinn + online
Start: 17.01.24
Kursus
E-kaubanduse ja turunduse spetsialist
Tallinn + Online
Start: 17.01.24
Kursus
Internetiturunduse
spetsialist
Tallinn + online
Start: 25.01.24
Kursus
Google Ads koolitus