TURUNDUS VÄIKSELE ÄRILE
ÕPPEKAVA:
- Turunduse alused
- Copywriting
- Tehisintellekt (AI)
- Persoonibrändi arendamine
- Loovuse arendamine
- Foto- ja videosisu loomine
Kõik, mis vaja väikse äri turundamiseks

2 KUUD
praktilisi õppetunde
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
PALJU PRAKTIKAT
õpitu harjutamiseks




VÄIKEETTEVÕTJA VÕI VABAKUTSELISE elu
on tihedalt täidetud – ettevõtte juhtimine, finantsidel silma peal hoidmine, turundus, raamatupidamine ja palju-palju muud… Kõik selleks, et oma äri ja käivet tulemuslikult kasvatada.
Tänapäeval ei vajagi paljud ettevõtjad veebilehti, SEO-d ja Google Ads reklaame. Piisab hästi toimivast Facebook’i või Instagram’i lehe omamisest, oskusest luua kaasahaaravat sisu, mis sihtrühma kõnetaks ning oskusest edukalt orienteeruda sotsiaalmeediakanalite tasuliste reklaamivõimaluste labürindis ja kasutada tehisintellekti (AI) instrumente turunduse optimeerimiseks.
TURUNDUS VÄIKEETTEVÕTJALE on teadmisterohke ja praktiline koolitus, mis on koostatud just väikeettevõtja või vabakutselise vajadustest lähtuvalt. Koolitus koosneb 11 ägedast praktilisest koolitusest tõeliselt kogenud koolitajatega, millele oleme lisanud rohkelt iseseisvat tööd õpitu harjutamiseks ning kasulikke veebipõhiseid materjale. Sest selliselt oleme kindlad, et iga koolitusel osaleja saab vajalikud teadmised ja oskused, et need enesekindlalt oma ettevõtte või klientide jaoks kasutusele võtta.
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega
- Marketing mix (4P)
- Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
- Kliendid ning kliendikesksus
- Off- ning online turunduskanalid
- Turundus väikese eelarvega
- Persoonibränd
- Müügilehtrid
- Müügimudelid ning põhilised KPI-d
- Teksti koostamise tööriistad
- Consumer Insight
- Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
- Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
- Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
- Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
- Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
- Alustame oma teekonda sügava sukeldumisega tehisintellekti
- Sukeldume tehisintellekti algoritmide ja meetodite mõistmisse
- Liigume teooriast praktikasse, rakendades tehisintellekti reaalsetes stsenaariumides
- Tutvume kaasaegsete tööriistade ja pistikprogrammidega tehisintellekti rakendamiseks teie enda projektides
- Loome unikaalseid tekste, pilte, kõnet ja videot tehisintellekti abil
- Visuaalse sisu formaadid
- Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
- Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
- Sisu postitamise planeerimine
- Sisu taaskasutamise võimalused
- Sisuplaanid ja sisu loomine
- Ideaalse Instagram profiili loomine
- Äriprofiili seadistamine
- Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
- Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
- Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
- Facebooki lehe ja grupi loomine
- Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
- Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
- Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
- Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
- Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
- Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
“Kursus annab väga palju nippe, kuidas panna turundus enda ettevõte kasuks tööle”
“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”
“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
KOOLITUST VIIVAD LÄBI PRAKTISEERIVAD SPETSIALISTID

GELLY PALU
- Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
- Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle kaheksa aasta.
- Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka IT-sektoris.

RAIT MILISTVER
- Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
- Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

DARYA PASTAK
- Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
- Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
- Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
- Tiktok – @smmart_avocado (19K)

Liina Lõoke
- Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
- Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
- On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

ANITA SIBUL
- Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
- On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

Artur Makarov
- Hakkas AI-d kasutama enne, kui sellest hakkasid kõik rääkima
- CRM ekspert
- Asutas kaugkõnekeskuse
- Aitab suurendada müügi konversiooni läbi skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab teil püstitada ambitsioonikaid eesmärke ning teha uues valdkonnas esimesi samme.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.

NB!
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Hind: 990 EUR
Toimumisaeg ja koht
Ahtri 12 – 520, 5.korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest)
Grupi suurus: maksimum 12 inimest


spetsialist