TURUNDUS VÄIKSELE ÄRILE

ÕPPEKAVA:
  • Turunduse alused
  • Copywriting
  • Tehisintellekt (AI)
  • Facebook
  • Instagram
  • Persoonibrändi arendamine
  • Loovuse arendamine
  • Foto- ja videosisu loomine

Kõik, mis vaja väikse äri turundamiseks

MMB 33

2 KUUD
praktilisi õppetunde

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

PALJU PRAKTIKAT
õpitu harjutamiseks

EKKA Logo
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt
Tööta ja Õpi
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
EKKA Logo
Tööta ja Õpi
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

VÄIKEETTEVÕTJA VÕI VABAKUTSELISE elu

on tihedalt täidetud – ettevõtte juhtimine, finantsidel silma peal hoidmine, turundus, raamatupidamine ja palju-palju muud… Kõik selleks, et oma äri ja käivet tulemuslikult kasvatada. 

Tänapäeval ei vajagi paljud ettevõtjad veebilehti, SEO-d ja Google Ads reklaame. Piisab hästi toimivast Facebook’i või Instagram’i lehe omamisest, oskusest luua kaasahaaravat sisu, mis sihtrühma kõnetaks ning oskusest edukalt orienteeruda sotsiaalmeediakanalite tasuliste reklaamivõimaluste labürindis ja kasutada tehisintellekti (AI) instrumente turunduse optimeerimiseks.

TURUNDUS VÄIKEETTEVÕTJALE on teadmisterohke ja praktiline koolitus, mis on koostatud just väikeettevõtja või vabakutselise vajadustest lähtuvalt. Koolitus koosneb 11 ägedast praktilisest koolitusest tõeliselt kogenud koolitajatega, millele oleme lisanud rohkelt iseseisvat tööd õpitu harjutamiseks ning kasulikke veebipõhiseid materjale. Sest selliselt oleme kindlad, et iga koolitusel osaleja saab vajalikud teadmised ja oskused, et need enesekindlalt oma ettevõtte või klientide jaoks kasutusele võtta.

Mask-Group-12.svg
1
Oled tegutsev ettevõtja
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut

KURSUS ON SULLE KUI…
2
Oled alustav ettevõtja
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas

3
Müügijuht
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
4
Otsid uusi väljakutseid
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
MIDA SA ÕPID?

Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega

  • Marketing mix (4P)
  • Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
  • Kliendid ning kliendikesksus
  • Off- ning online turunduskanalid
  • Turundus väikese eelarvega
  • Persoonibränd
  • Müügilehtrid
  • Müügimudelid ning põhilised KPI-d
  • Teksti koostamise tööriistad
  • Consumer Insight
  • Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
  • Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
  • Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
  • Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
  • Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
  • Alustame oma teekonda sügava sukeldumisega tehisintellekti
  • Sukeldume tehisintellekti algoritmide ja meetodite mõistmisse
  • Liigume teooriast praktikasse, rakendades tehisintellekti reaalsetes stsenaariumides
  • Tutvume kaasaegsete tööriistade ja pistikprogrammidega tehisintellekti rakendamiseks teie enda projektides
  • Loome unikaalseid tekste, pilte, kõnet ja videot tehisintellekti abil
  • Visuaalse sisu formaadid
  • Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
  • Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
  • Sisu postitamise planeerimine
  • Sisu taaskasutamise võimalused
  • Sisuplaanid ja sisu loomine
  • Ideaalse Instagram profiili loomine
  • Äriprofiili seadistamine
  • Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
  • Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
  • Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
  • Facebooki lehe ja grupi loomine
  • Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
  • Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
  • Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
  • Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
  • Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
  • Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Merlin Süvaorg:

“Kursus annab väga palju nippe, kuidas panna turundus enda ettevõte kasuks tööle”

Play Video
Gerly Sildveer:

“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”

Play Video
Lenna Lumi:

“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

KOOLITUST VIIVAD LÄBI PRAKTISEERIVAD SPETSIALISTID

GELLY PALU

  • Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
  • Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle kaheksa aasta.
  • Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka IT-sektoris.

img

RAIT MILISTVER

  • Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
  • Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

DARYA PASTAK

  • Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
  • Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
  • Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
  • Tiktok – @smmart_avocado (19K)

Liina Lõoke

  • Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
  • Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
  • On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina
img

ANITA SIBUL

  • Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
  • On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

Artur Makarov

  • Hakkas AI-d kasutama enne, kui sellest hakkasid kõik rääkima
  • CRM ekspert
  • Asutas kaugkõnekeskuse
  • Aitab suurendada müügi konversiooni läbi skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli

TUNDIDE AJAKAVA

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

MIS? KUS? MILLAL?

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Vaata lisa

Hind: 990 EUR

Hind sisaldab käibemaksu.
Tasuda on võimalik osade kaupa.
Hind sisaldab õppematerjale,
samuti tee- ja kohvipause.
Vaata lisa

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 – 520, 5.korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest)

Grupi suurus: maksimum 12 inimest

Tule õppima ning saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!
MUUd PAPRIKA PROGRAMMID
Tallinn + Online
Start: 21.09.23
Kursus
Internetiturunduse
spetsialist
Tallinn + Online
Start: 21.09.23
Kursus
Turundus väiksele ärile
online + offline
Start: 21.09.23
Elukutse
Internetiturunduse ja SMM spetsialist
Tallinn + online
Start: 30.11.23
Kursus
WordPress ja Google baaskoolitus
Tallinn + Online
Start: 15.02.24
Kursus
Turundamine tuleviku sotsiaalmeediakanalites
kontakt

Kirjuta ja vastame Sulle tööpäeva jooksul.

Paprika OÜ
Reg.nr: 14148491