E-POE LOOMINE JA TURUNDAMINE
ÕPPEKAVA:
- E-kaubanduse alused
- E-kaubanduse seadusandlus
- E-poe loomine WordPressis
- Maksesüsteemid
- Reklaam Google Ads-is
- Google Analytics
- SEO alused
Saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma

2 KUUD
praktilisi õppetunde
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
PALJU PRAKTIKAT
õpitu harjutamiseks



OLED JUBA MÕNDA AEGA MÕELNUD,
ET SUL PEAKS OLEMA E-POOD...
Aga pole aimugi, kust pihta hakata? Tarbijate ostuharjumused on pöördumatult muutunud ning järjest enam ostusid sooritatakse internetis. Seega on praegu absoluutselt viimane aeg haarata härjal sarvist ning omaenda e-poe loomise nimel tegutsema asuda!
Selle koolituse lõpuks on sul päris oma e-pood kõigi vajalike funktsioonidega nagu makse- ja tarnevõimalused, kampaaniad, analüütika ning loodud on menüü koos e-poe kategooriatega, millesse lisatud tooted. Selleks, et e-pood nähtav oleks, oskad seda ka otsingumootorite jaoks optimeerida (SEO).
Kas õpetame programmeerimist ja IT oskusi? Absoluutselt ei – e-poe valmistad omaenda kätega ilma igasuguseid IT oskusi vajamata.
Samuti ei pea investeerima suuri summasid arendajatele tasumiseks, sest WordPress ja Woocommerce võimaldavad e-poe luua igaühel, meie suurepäraste koolitajate juhendamisel.
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega
- Tulevase e-poe niši leidmine
- Turuolukorra ja konkurentide analüüs
- Mida pead enne e-poe avamist teadma?
- Logistika alused
- Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
- Reklaamivõimalused Google Ads-is
- Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
- Erinevad pakkumiste strateegiad
- Otsingu reklaami loomine ja seadistamine
- Google Ads reklaami sihtimine
- Taasturundus display reklaami näitel
- Dünaamiline reklaamkampaania
- Erinevad Google Ads reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamkampaania loomine
- Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
- Google Analytics keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
- Oskad kasutada analüütikat ja maksesüsteeme
- Oskad luua ja hallata e-poe
- E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
“Mahukas, väga positiivne ja tulem on super! Raudselt soovitan!”
“Koduperenaisest saab digiturundajaks Paprika kaudu!”
“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”
“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
KOOLITUST VIIVAD LÄBI PRAKTISEERIVAD SPETSIALISTID

Margit Eerma
- Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
- Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
- Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

KARIN TELLING
- Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
- Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
- Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

Eve Laula
- Enam kui 20. aasta pikkuse kogemusega raamatupidaja. Põhisuunad:
- Alustavate ettevõtete raamatupidamine
- Raamatupidamine e-kauplejatele, sh rahvusvaheline müük
- Ettevõtete lõpetamise raamatupidamise nõustamine
- Probleemsete ettevõtete raamatupidamise korrastamine
E-poe loomine ja turundamine
Start: 21.11.2023
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab teil püstitada ambitsioonikaid eesmärke ning teha uues valdkonnas esimesi samme.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.

NB!
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Hind: 990 EUR
Toimumisaeg ja koht
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).
Grupi suurus: maksimum 12 inimest


spetsialist