PÕHJALIK GOOGLE ADS KOOLITUS
BAASKOOLITUS:
- 2 koolituspäeva
- Otsingumootorite toimimine
- SEO ja Google ADS seosed
- Nõuded kodulehele/maandumislehele
- Google ADS copywriting
- Google Ads keskkond ja selle võimalused
- Märksõnade leidmine ja valik
- Google ADS seadistusvõimalused, märksõnatüübid, raportid
- Iseseisev töö ja harjutused koolituse jooksul
- ADS konto loomine ja/või seadistamine ja märksõnareklaamide loomine
LAIENDATUD KOOLITUS:
- +1 koolituspäev
- Muude reklaamitüüpide kasutamine
- Hinnastrateegiad, sihtgrupipõhised seaded
- Analüütika, optimeerimise võimalused, Analyticsi ja Search Console kasutamine
- Reklaamilisade kasutamine, Google My Business võimalused
Kõik, mida vajad Googles reklaamide tegemiseks
Koolitused toimuvad: 1.05, 8.05 (ja 15.05) kell: 18-21:00
25.05, 1.06 (ja 8.06) kell: 18-21:00

2 + 1 KOOLITUST
rohke harjutamisega
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
MATERJALID
taasvaadatavad videod




saa google ads spetsialistiks rahulikus tempos...
Miks meie koolituste seast ei leia pikki, ühepäevaseid koolitusi? Sest kogemus sadade õppijatega on näidanud, et pool saadud teadmistest ei jää lihtsalt meelde. Paprika Tervisliku Turunduse koolis on ühe koolituse (kohtumise) kestus maksimaalselt 3 tundi. Sellisel viisil:
- õpid uusi teadmisi järk-järgult ja ei koorma end infoga üle
- teeme vajalikud teemad selgeks ning seejärel kordame olulisimat ja liigume edasi järgmiste teemadega
- harjutad õpitut, et see kinnistuks ja hiljemgi meeles püsiks
- koolituste vahele jääva aja jooksul saad teha iseseisvat tööd, harjutada õpitut detailsemalt läbi ning saad koolitajalt oma iseseisvale tööle tagasisidet ja näpunäiteid
Google ADS koolitusel saad kõik teadmised mitte ainult ADS reklaamide kontol seadistamiseks, vaid ka muu info, mida tegelikult tulemust toovate reklaamide tegemiseks vaja läheb. Näiteks selle kohta, kuidas maandumislehte üles ehitada, kuidas seda optimeerida, et ADS reklaamide tulemused maksimaalselt head oleks, kuidas piiratud tähemärkidega pindadel oma eeliseid edukalt esitleda ja palju-palju muud. Koolituste jooksul harjutad kohe õpitut läbi ning iseseisva töö raames katsetad ja proovid veel omas tempos õpitud teadmisi rakendada päriseluliste näidetega (või päris omal kontol, oma ettevõtte jaoks).
Paprika koolitustel saab osaleda kaasaegses õppeklassis või liituda mugavalt Zoom keskkonna kaudu.
Järgmised koolitused:
1.05, 8.05 (ja laiendatud lisaks 15.05) kell: 18-21:00
25.05, 1.06 (ja 8.06) kell: 18-21:00
Saad teada, kuidas teha ise ADS reklaame või hinnata koostööpartneri toodud tulemusi
Toetad oma äri tulemuslike reklaamidega, kasvatad tuntust ja leiad uusi kliente Google abiga
Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned end tööturul veelgi kindlamalt, sest lisad oskuste nimekirja Google ADS reklaamide teostamise
Sukeldud põnevasse turundusmaailma, täiendad oma oskusi või õpid juurde uue valdkonna, millega asuda hoopis klientidele turundusteenuseid pakkuma
- Marketing mix (4P)
- Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
- Kliendid ning kliendikesksus
- Off- ning online turunduskanalid
- Turundus väikese eelarvega
- Persoonibränd
- Müügilehtrid
- Müügimudelid ning põhilised KPI-d
- Teksti koostamise tööriistad
- Consumer Insight
- Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
- Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
- Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
- Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
- Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
- Veebitekstide struktuuri ülesehitus
- Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
- Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
- Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
- Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
- Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
- Lehepuu ülesehitus
- Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
- Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
- Moodulite seadistamine
- Turvalise veebilehe ülesseadistamine
- Visuaalse sisu formaadid
- Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
- Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
- Sisu postitamise planeerimine
- Sisu taaskasutamise võimalused
- Sisuplaanid ja sisu loomine
- Ideaalse Instagram profiili loomine
- Äriprofiili seadistamine
- Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
- Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
- Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
- Facebooki lehe ja grupi loomine
- Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
- Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
- Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
- Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
- Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
- Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
- Google Ads konto loomine ja seadistamine
- Märksõnade planeerimine
- Otsingu kampaaniad
- Display-võrgustiku kampaaniad
- Reklaam YouTube kanalites
- Reklaami laiendid
- Reklaamide suunamine
- Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
- Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
- Platvormi eripärad
- TikTok-i sisu eripäras
- Platvormi algorütmid
- Tasuta ja tasulised turundusvõimalused TikTok-is
- Ärileht ja personaalne leht
- Sisu LinkedIn-i jaoks
- Platvormi algorütmid
- Tasuta ja tasulised turundusvõimalused LinkedIn-is
Teema | Google ADS baaskoolitus | Google ADS laiendatult |
---|---|---|
123 | 123 | |
Google ja otsingumootorite toimimise põhimõtted | ||
Tehnilised nõuded kodulehele/maandumislehele | ||
Märksõnade leidmine, analüüsimine ja valik eesmärkidest lähtuvalt | ||
Copywriting: turundustekstid piiratud tähemärkidega keskkondades | ||
Google ADS ja SEO seotus ning optimeerimise baasteadmised | ||
Google ADS keskkonnaga tutvumine, oma ADS konto loomine | ||
Google ADS konto ja kampaaniate seadistusvõimalused, turvalisus, ligipääsud | ||
Google ADS põhimõtted, märksõnatüübid, kampaaniatüübid, raportid | ||
Märksõnade korrektne grupeerimine, reklaamgrupid, kampaaniate struktureerimine | ||
Oma kampaania ja reklaamide loomise harjutamine | ||
ADS keskkonnas märksõnade, reklaamide, kampaaniate analüüsimine ja optimeerimine | ||
Oma USP ehk müügiargumentide kaardistamine ja kasutamine ADS reklaamtekstides | ||
Reklaamilisad ja nende kasutamine | ||
Erinevad kasulikud tööriistad ja nende sidumine ADS kontoga | ||
Konversioonid – mis need on, miks neid kindlasti jälgima peab ja kuidas neid seadistada | ||
Praktilised lühiharjutused koolituse käigus | ||
Iseseisev töö põhjalikumaks harjutamiseks, koolitaja tagasisidega | ||
Muud reklaamitüübid (Displei, Youtube, Bännerreklaamid) | ||
Hinnastrateegiad, Search Console, Google My Business ja muude Google lisavõimaluste kasutamine ADS reklaamide optimeerimiseks |
Тема | Специалист поИнтернет-маркетингу | Специалист поИнтернет-маркетингу и СММ |
---|---|---|
123 | 123 | |
Основы маркетинга: клиенты и позиционирование | ||
Личный бренд | ||
Копирайтинг: тексты для соц.сетей | ||
Копирайтинг: тексты для домашних страниц | ||
Создание сайтов на WordPress | ||
Создание фото- и видеоконтента с помощью телефона | ||
Продвижение в Instagram | ||
Продвижение в Facebook | ||
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram | ||
Настройка рекламы в Google Ads | ||
Стратегическое планирование в соц.сетях | ||
Создание чат-ботов для социальных сетей | ||
Продвижение в Telegram | ||
Продвижение в TikTok | ||
Продвижение в LinkedIn | ||
Развитие креативности | ||
Маркетинговые практикумы | ||
Менторство 5 часов | ||
Менторство 10 часов | ||
Помощь с местом для практики | ||
Помощь с трудоустройством |
Hind sisaldab käibemaksu. Hind sisaldab õppematerjale, õppeplatvormi kasutamist, kohvipause ja videote järelvaatamist. Koolituse lõpetanud saavad läbimist kinnitava tõendi. Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta koolituse kuupäevi. Sellisel juhul informeeritakse kõiki osalejaid esimesel võimalusel.
“Paprika vilistlane on minu parim leid!”
“Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”
“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”
“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
“Pole ainuke koolitus, kus ma osalesin, kuid ainuke, mida julgen soovitada”
“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”
“Teadmised, sõbrad, partnered – igaüks võtab siit midagi kaasa”

NB!
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Hind: 149 EUR
(Laiendatud programm: 199 EUR)
Toimumisaeg ja koht
maksimum 15 inimest

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.
Paprikas viivad koolitusi läbi praktiseerivad spetsialistid

GELLY METSAVEER
- Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
- Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
- Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.

Liina Lõoke
- Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
- Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
- On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

RAIT MILISTVER
- Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
- Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

KARIN TELLING
- Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
- Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
- Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

MARGIT EERMA
- Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
- Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
- Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

DARYA PASTAK
- Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
- Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
- Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
- Tiktok – @smmart_avocado (19K)
JANA GASHKOVA
- 6. taseme andragoog, MA turunduses
- Turunduse alal üle 16 aastane kogemus
- Tervisliku turunduse kooli "Paprika" asutaja
- Paljude edukate kaubamärkide ja kampaaniate looja
- Populaarsete turunduskoolituste autor ja läbiviija

ANITA SIBUL
- Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
- On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

MARIA ROZBAUM
- Lõpetanud Ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala Tartu Ülikoolis. (BA, võrdsustatud magistrikraadiga)
- Üle 20 aasta kogemust meedias, 15 koolitajana. Koolitusteemadeks meedia, sotsiaalmeedia, turundus.
- Tegeleb koolitustega lastele, noortele, täiskasvanutele, eakatele ning sisuloomega.
ja SMM spetsialist