E-KAUBANDUSE JA TURUNDUSE SPETSIALIST
PÕHIKAVA
- Turunduse alused
- E-kaubanduse alused
- Copywriting
- E-poe loomine WordPressis
- Tehisintellekt (AI)
- Facebook / Instagram
- Persoonibrändi arendamine
- Foto- ja videosisu loomine
- Maksesüsteemid ja seadusandlus
- Google Ads
- SEO
Saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!

5 KUUD
praktilisi õppetunde
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
PALJU PRAKTIKAT
õpitu harjutamiseks






Selliseid spetsialiste on tööturul väga vähe ...
E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialiste on praegu tööturul väga vähe. Kuna müük liigub aina rohkem online-keskkonda, on selliseid spetsialiste aina rohkem vaja. Ainuüksi Eesti elanikud teevad online’is iga päev umbes 123 000 ostu, mille väärtus ulatub ligi 3,5 miljoni euroni! Ülemaailmsetest mahtudest ja võimalustest pole vaja rääkidagi…
E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialistid on ettevõtjate seas hinnatud, kuna suudavad luua veebipoe, kasvatada müüki kohalikul turul ja viia e-poe tulemuslikult rahvusvahelisele turule.
Vaid 5 kuuga saab sinust spetsialist, kelle järele kasvab nõudlus iga päevaga!
Lisaks saad teha tööd ükskõik millisest maailmanurgast. Peaasi, et olemas on arvuti ning internetiühendus.
Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab sul teha uues valdkonnas esimesi samme. Ja kui õnn peaks naeratama, saad lisaks kõige värskematele teadmistele ning uutele oskustele ka 300 € oma projekti arendamiseks!Plaanid enda poega laieneda internetti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut
Võtad kasutusele uue müügikanali, mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega
- Tulevase e-poe niši leidmine
- Turuolukorra ja konkurentide analüüs
- Mida pead enne e-poe avamist teadma?
- Logistika alused
- Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
- Kes on sinu sihtkliendid?
- Persoonade loomine ja kirjeldamine
- Millega sa eristud?
- Milline on sinu väärtuspakkumine?
- Millisel turul sa tegutsed?
- Alustame oma teekonda sügava sukeldumisega tehisintellekti maailma
- Süveneme tehisintellekti algoritmide ja meetodite mõistmisse
- Liigume teooriast praktikasse, rakendades tehisintellekti reaalsetes stsenaariumides
- Tutvume tänapäevaste tööriistade ja pistikprogrammidega, et saaksid tehisintellekti enda projektides rakendada
- Loome tehisintellekti abil unikaalseid tekste, pilte, kõnet ja videot
- Kus sinu sihtkliendid liiguvad?
- Kuidas ennast nähtavaks teha?
- Milline sõnum neid kõnetab?
- Kuidas neid e-poodi tuua?
- Kaubandustegevus
- Tarbija õigused
- Maksustamine
- GDPR
- Erinevad sisutüübid ning -plaanid
- Sotsiaalmeedia tekstid – mida eri kanalites arvestada
- Müügitekstid ning meeldejäävad pealkirjad
- Sisu loomine ja edendamine Facebookis ning Instagramis
- Facebooki ja Instagrami reklaamieeskirjad
- Business Manageri ja Facebooki reklaamikonto loomine ning seadistamine
- Reklaamikampaania planeerimine ja seadistamine Facebookis ja Instagramis: eesmärgid, sihtrühmad, reklaampinnad, eelarve, visuaalid, tekstid, pealkirjad, nupud, andmete analüüsimine
- Sihitud reklaami omadused Instagramis
- Efektiivse reklaami loomise saladused, millest sotsiaalmeedia spetsialistid tavaliselt ei räägi
- Reklaamikampaaniate analüüs: mida vaadata ja kuidas reklaamikulusid vähendada
- Blokeerimise tüübid Facebookis ja Instagramis ning kuidas neid vältida
- Rakendused Facebooki reklaamihaldurile
- Reklaamivõimalused Google Adsis
- Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
- Erinevad pakkumiste strateegiad
- Otsingureklaami loomine ja seadistamine
- Google Adsi reklaami sihtimine
- Taasturundus display-reklaami näitel
- Dünaamiline reklaamikampaania
- Google Adsi reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamikampaania loomine
- Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
- Google Analyticsi keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
- Oskad kasutada WordPressi ja Elementorit
- Oskad kasutada maksesüsteeme ja mõista analüütikat
- eBay
- Amazon
- Etsy
- Alibaba
- Upselling
- Lojaalsusprogrammid
- Kliendi lifetime-väärtuse tõstmine
- E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
„Mahukas, väga positiivne ja tulem on super! Raudselt soovitan!”
„Koduperenaisest saab digiturundajaks Paprika kaudu!”
„See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt isu, et võiks veel ja veel tarbida!“
„Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
Koolitust teevad praktiseerivad spetsialistid

MARGIT EERMA
- Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht.
- Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti.
- Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised, keskendub oma tegevustes kliendi jaoks väärtuse loomisele.

KARIN TELLING
- Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks.
- Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywriting'ule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele.
- Pikk kogemus online- ja offline-kanalite turundustegevustega.

RAIT MILISTVER
- Rait on üle 20 aasta töötanud Eesti reklaamiagentuurides copywriter’i ja loovjuhina ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ning rahvusvahelist kaubamärki.
- Praegu teeb copywriter’i tööd ja nõustab kliente turunduse ning brändimise osas vabakutselisena.

Liina Luuken
- Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg.
- Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul.
- On lõpetanud Tallinna majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Adsi spetsialistina.

GELLY PALU
- Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
- Praegu keskendub turunduskommunikatsioonile – Gelly on selles valdkonnas töötanud juba üle kaheksa aasta.
- Selle ajaga on ta saanud kogemuse eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena ka IT-sektor.

ANITA SIBUL
- On tegelenud sotsiaalmeedia ning sisuloomega üle 7 aasta.
- On teinud koostööd L’Oreali, Maybelline’i ja teiste tuntud brändidega.

Eve Laula
- Enam kui 20aastase kogemusega raamatupidaja, kes on spetsialiseerunud järgmisele:
- alustavate ettevõtete raamatupidamine
- aaamatupidamine e-kauplejatele, sh rahvusvaheline müükt
- ettevõtete lõpetamise raamatupidamise nõustamine
- probleemsete ettevõtete raamatupidamise korrastamine

Artur Makarov
- Hakkas AI-d kasutama enne, kui kõik sellest rääkima hakkasid.
- CRM-ekspert.
- Asutas kaugkõnekeskuse.
- Aitab suurendada müügi konversiooni skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli kaudu.
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab teil püstitada ambitsioonikaid eesmärke ning teha uues valdkonnas esimesi samme.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tuleviku Oskuste kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.

NB!
Paprika Tuleviku Oskuste kool on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Hind: 1990 EUR
Toimumisaeg ja koht
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).
Grupi suurus: maksimum 12 inimest


with TypeScript
and Playwright