Start: 8. November

5 KUUD
praktilisi õppetunde

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

PIIRAMATU
ligipääs materjalidele

EKKA Logo
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt

Paprika OÜ on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise.

Tööta ja Õpi
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Selliseid spetsialiste on tööturul väga vähe ...

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialiste on täna tööturul väga vähe. Kuna müük liigub aina rohkem online keskkonda, on vaja selliseid spetsialiste aina rohkem.
Ainuüksi Eesti elanikud sooritavad umbes 123 000 ostu iga päev onlines, mille väärtus ulatub ligi 3.5 miljoni euroni!
Ülemaailmsete mahtude ja võimaluste kohta pole vaja rääkidagi …

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialistid on ettevõtjate seas hinnatud, kuna suudavad luua veebipoe, kasvatada müüki nii kohalikul turul kui ka viia e-poe tulemuslikult rahvusvahelisele turule.

Vaid 5 kuuga saab sinust spetsialist, kelle järele nõudlus kasvab iga päevaga!

 

Lisaks saad teha tööd ükskõik millisest maailma nurgast. Peaasi et olemas on arvuti ning internetiühendus.

img
1
Oled tegutsev ettevõtja
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut

KURSUS ON SULLE KUI…
img
2
Oled alustav ettevõtja
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas

img
3
Müügijuht
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
img
4
Otsid uusi väljakutseid
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
MIDA SA ÕPID?

Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega

  • Tulevase e-poe niši leidmine
  • Turuolukorra ja konkurentide analüüs
  • Mida pead enne e-poe avamist teadma?
  • Logistika alused
  • Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
  • Kes on sinu sihtkliendid?
  • Persoonade loomine ja kirjeldamine
  • Millega sa eristud?
  • Milline on sinu väärtsupakkumine?
  • Millisel turul sa tegutsed?
  • Kus sinu sihtkliendid liiguvad?
  • Kuidas ennast nähtavaks teha?
  • Milline sõnum neid kõnetab?
  • Kuidas neid e-poodi tuua?
  • Kaubandustegevus
  • Tarbija õigused
  • Maksustamine
  • GDPR
  • Sissejuhatus e-poe struktuuri
  • Domeeni ning majutuse vōimalused (levinumad)
  • Wordpress platvormi tutvustus ning funktsionaalsused
  • Seadistused ning tehniline pool (woocommerce)
  • Struktuuri ehitus
  • Ostukorvi ehitus
  • Makselahendused (vōimalused)
  • E-poe testimine (eduka e-poe algus)
  • Millest oleneb sinu positsioon otsingumootoris?
  • Millised on SEO tööriistade võimalused ja kuidas neid kasutada?
  • Milliseid märksõnu kasutab sinu sihtgupp?
  • Märksõnade analüüs – kuidas teha ja milliseid tööriistu kasutada?
  • Kvaliteetse sisu olulisus veebilehel
  • Sisu, meta andmete ja piltide optimeerimine
  • Linkide ehitamine veebilehe siseselt ja teistelt veebilehtedelt
  • Mõõdikud
  • Erinevad sisutüübid ning sisuplaanid
  • Sotsiaalmeedia tekstid- mida erinevates kanalites arvestada
  • Müügitekstid ning meeldejäävad pealkirjad
  • Sisu loomine ja edendamine Facebookis ja Instagramis
  • Facebooki ja Instagrami reklaamieeskirjad
  • Business Manageri ja Facebooki reklaamikonto loomine ja seadistamine
  • Reklaamikampaania planeerimine ja seadistamine Facebookis ja Instagramis: eesmärgid, sihtrühmad, reklaampinnad, eelarve, visuaalid, tekstid, pealkirjad, nupud, andmete analüüsimine
  • Sihitud reklaami omadused Instagramis
  • Efektiivse reklaami loomise saladused, millest sotsiaalmeedia spetsialistid tavaliselt ei räägi
  • Reklaamikampaaniate analüüs: mida vaadata ja kuidas reklaamikulusid vähendada
  • Blokeerimise tüübid Facebookis ja Instagramis ja kuidas neid vältida
  • Rakendused Facebooki reklaamihaldurile
  • Reklaamivõimalused Google Ads-is
  • Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
  • Erinevad pakkumiste strateegiad
  • Otsingu reklaami loomine ja seadistamine
  • Google Ads reklaami sihtimine
  • Taasturundus display reklaami näitel
  • Dünaamiline reklaamkampaania
  • Erinevad Google Ads reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamkampaania loomine
  • Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
  • Google Analytics keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
  • Upselling
  • Lojaalsusprogrammid
  • Kliendi lifetime väärtuse tõstmine
  • E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Merlin Süvaorg:

“Kursus annab väga palju nippe, kuidas panna turundus enda ettevõte kasuks tööle”

Play Video
Gerly Sildveer:

“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”

Play Video
Lenna Lumi:

“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

KOOLITUST VIIVAD LÄBI PRAKTISEERIVAD SPETSIALISTID

Margit Eerma

  • Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
  • Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
  • Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

KARIN TELLING

  • Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
  • Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
  • Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

KERDU LENEAR

  • TalTech turunduse talituse juht
  • Igapäevase iseõppimise harjumuse tulemusena jagan oma teadmisi digiturundusest ja teadlikust enesejuhtimisest oma klientidele Duo Marketingi, kerdu.eu ja kErDU Podcasti kaudu
  • Spetsialiseerun e-maili, sotsiaalmeedia ja videoturunduses

Liina Lõoke

  • Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
  • Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
  • On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina
TUNDIDE AJAKAVA

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

MIS? KUS? MILLAL?

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 - 512, 5.korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitust)
Grupi suurus:
maksimum 12 inimest
Tähelepanu!
Õppeprogrammis on nii iseseisvat tööd kui ka kohustuslikke kodutöid.

Maksumus:
1990 EUR

Hind sisaldab käibemaksu.
Tasuda on võimalik osade kaupa.
Hind sisaldab õppematerjale,
samuti tee- ja kohvipause.

Töötajaõpi_punane_1-PNG-300x194@1X

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Vaata lisa:

Tule õppima ning saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!
MUUd PAPRIKA PROGRAMMID
klass+оnline
Start: 02.02.22
Elukutse
E-kaubanduse ja
turunduse
spetsialist
On jäänud 12 kohta
offline+оnline
Start: 07.11.22
Elukutse
Internetiturunduse spetsialist
On jäänud 12 kohta
offline+оnline
Start: 08.11.22
Elukutse
E-kaubanduse ja
turunduse
spetsialist
On jäänud 12 kohta
klass+оnline
Start: 23.01.23
Elukutse
Internetiturunduse spetsialist
On jäänud 12 kohta
kontakt

Kirjuta ja vastame Sulle tööpäeva jooksul.

Paprika OÜ
Reg.nr: 14148491

KOOLITUSELE REGISTREERIMINE

Teie andmed on turvaliselt kaitstud ja töödeldud vastavalt isikuandmete töötlemise tingimustele.

Регистрация на тренинг

Ваши данные надежно защищены и обрабатываются согласно с условиями обработки личных данных.
Есть вопросы?

Бесплатный доступ к бонусным материалам!

Регистрируйтесь сейчас и получите бесплатный доступ к дополнительным онлайн-материалам от тренеров Paprika

Ваши данные надежно защищены и обрабатываются согласно с условиями обработки личных данных.
Есть вопросы?