E-KAUBANDUSE JA TURUNDUSE SPETSIALIST
PÕHIKAVA:
- Turunduse alused
- Copywriting
- Veebilehe loomine WordPressiga
- Facebook / Instagram
- Google Ads
- Persoonibrändi arendamine
- Loovuse arendamine
- Foto- ja videosisu loomine
- SEO
- E-kaubanduse alused
- E-poe loomine WordPressis
- Maksesüsteemid ja Seadusandlus
- Google Ads
Saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!

5 KUUD
praktilisi õppetunde
MUGAV ÕPPEFORMAAT online + offline
KASULIKUD TEADMISED oma ala tipptegijatelt
PALJU PRAKTIKAT
õpitu harjutamiseks




Selliseid spetsialiste on tööturul väga vähe ...
E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialiste on täna tööturul väga vähe. Kuna müük liigub aina rohkem online keskkonda, on vaja selliseid spetsialiste aina rohkem.
Ainuüksi Eesti elanikud sooritavad umbes 123 000 ostu iga päev onlines, mille väärtus ulatub ligi 3.5 miljoni euroni!
Ülemaailmsete mahtude ja võimaluste kohta pole vaja rääkidagi …
E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialistid on ettevõtjate seas hinnatud, kuna suudavad luua veebipoe, kasvatada müüki nii kohalikul turul kui ka viia e-poe tulemuslikult rahvusvahelisele turule.
Vaid 5 kuuga saab sinust spetsialist, kelle järele nõudlus kasvab iga päevaga!
Lisaks saad teha tööd ükskõik millisest maailma nurgast. Peaasi et olemas on arvuti ning internetiühendus.
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega
- Tulevase e-poe niši leidmine
- Turuolukorra ja konkurentide analüüs
- Mida pead enne e-poe avamist teadma?
- Logistika alused
- Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
- Kes on sinu sihtkliendid?
- Persoonade loomine ja kirjeldamine
- Millega sa eristud?
- Milline on sinu väärtsupakkumine?
- Millisel turul sa tegutsed?
- Kus sinu sihtkliendid liiguvad?
- Kuidas ennast nähtavaks teha?
- Milline sõnum neid kõnetab?
- Kuidas neid e-poodi tuua?
- Kaubandustegevus
- Tarbija õigused
- Maksustamine
- GDPR
- Erinevad sisutüübid ning sisuplaanid
- Sotsiaalmeedia tekstid- mida erinevates kanalites arvestada
- Müügitekstid ning meeldejäävad pealkirjad
- Sisu loomine ja edendamine Facebookis ja Instagramis
- Facebooki ja Instagrami reklaamieeskirjad
- Business Manageri ja Facebooki reklaamikonto loomine ja seadistamine
- Reklaamikampaania planeerimine ja seadistamine Facebookis ja Instagramis: eesmärgid, sihtrühmad, reklaampinnad, eelarve, visuaalid, tekstid, pealkirjad, nupud, andmete analüüsimine
- Sihitud reklaami omadused Instagramis
- Efektiivse reklaami loomise saladused, millest sotsiaalmeedia spetsialistid tavaliselt ei räägi
- Reklaamikampaaniate analüüs: mida vaadata ja kuidas reklaamikulusid vähendada
- Blokeerimise tüübid Facebookis ja Instagramis ja kuidas neid vältida
- Rakendused Facebooki reklaamihaldurile
- Reklaamivõimalused Google Ads-is
- Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
- Erinevad pakkumiste strateegiad
- Otsingu reklaami loomine ja seadistamine
- Google Ads reklaami sihtimine
- Taasturundus display reklaami näitel
- Dünaamiline reklaamkampaania
- Erinevad Google Ads reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamkampaania loomine
- Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
- Google Analytics keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
- Oskad kasutada WordPressi ja Elementorit
- Oskad kasutada maksesüsteeme ja teostada analüütikat
- eBay
- Amazon
- Etsy
- Alibaba
- Upselling
- Lojaalsusprogrammid
- Kliendi lifetime väärtuse tõstmine
- E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
“Kursus annab väga palju nippe, kuidas panna turundus enda ettevõte kasuks tööle”
“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”
“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”
KOOLITUST VIIVAD LÄBI PRAKTISEERIVAD SPETSIALISTID

Margit Eerma
- Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
- Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
- Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

KARIN TELLING
- Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
- Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
- Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

RAIT MILISTVER
- Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
- Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

Liina Lõoke
- Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
- Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
- On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

GELLY METSAVEER
- Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
- Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
- Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.

ANITA SIBUL
- Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
- On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

Eve Laula
Enam kui 20. aasta pikkuse kogemusega raamatupidaja. Spetsialiseerunud:
- Alustavate ettevõtete raamatupidamine
- Raamatupidamine e-kauplejatele, sh rahvusvaheline müükt
- Ettevõtete lõpetamise raamatupidamise nõustamine
- Probleemsete ettevõtete raamatupidamise korrastamine
E-kaubanduse ja turunduse
spetsialist
Start: 11. november
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli.
Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.

NB!
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Hind: 1790 EUR
Toimumisaeg ja koht


ja SMM spetsialist