E-KAUBANDUSE JA TURUNDUSE SPETSIALIST

PÕHIKAVA:
  • Turunduse alused
  • E-kaubanduse alused
  • Copywriting
  • E-poe loomine WordPressis
  • Tehisintellekt (AI)
  • Facebook / Instagram
  • Persoonibrändi arendamine
  • Foto- ja videosisu loomine
  • Maksesüsteemid ja Seadusandlus
  • Google Ads
  • SEO

Saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!

ets EE

5 KUUD
praktilisi õppetunde

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

PALJU PRAKTIKAT
õpitu harjutamiseks

EKKA Logo
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt
Tööta ja Õpi
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
EKKA Logo
Tööta ja Õpi
Tunnustatud Eesti Haridusministeeriumi poolt
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Selliseid spetsialiste on tööturul väga vähe ...

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialiste on täna tööturul väga vähe. Kuna müük liigub aina rohkem online keskkonda, on vaja selliseid spetsialiste aina rohkem. Ainuüksi Eesti elanikud sooritavad umbes 123 000 ostu iga päev onlines, mille väärtus ulatub ligi 3.5 miljoni euroni! Ülemaailmsete mahtude ja võimaluste kohta pole vaja rääkidagi …

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialistid on ettevõtjate seas hinnatud, kuna suudavad luua veebipoe, kasvatada müüki nii kohalikul turul kui ka viia e-poe tulemuslikult rahvusvahelisele turule.

Vaid 5 kuuga saab sinust spetsialist, kelle järele nõudlus kasvab iga päevaga!

Lisaks saad teha tööd ükskõik millisest maailma nurgast. Peaasi et olemas on arvuti ning internetiühendus.

Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab teil teha uues valdkonnas esimesi samme. Ja kui õnn peaks naeratama, siis saate lisaks kõige värskematele teadmistele ja uutele oskustele ka 300 € oma projekti arendamiseks!
Mask-Group-12.svg
1
Oled tegutsev ettevõtja
Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut

KURSUS ON SULLE KUI…
2
Oled alustav ettevõtja
Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas

3
Müügijuht
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
4
Otsid uusi väljakutseid
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
MIDA SA ÕPID?

Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega

  • Tulevase e-poe niši leidmine
  • Turuolukorra ja konkurentide analüüs
  • Mida pead enne e-poe avamist teadma?
  • Logistika alused
  • Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
  • Kes on sinu sihtkliendid?
  • Persoonade loomine ja kirjeldamine
  • Millega sa eristud?
  • Milline on sinu väärtsupakkumine?
  • Millisel turul sa tegutsed?
  • Alustame oma teekonda sügava sukeldumisega tehisintellekti
  • Sukeldume tehisintellekti algoritmide ja meetodite mõistmisse
  • Liigume teooriast praktikasse, rakendades tehisintellekti reaalsetes stsenaariumides
  • Tutvume kaasaegsete tööriistade ja pistikprogrammidega tehisintellekti rakendamiseks teie enda projektides
  • Loome unikaalseid tekste, pilte, kõnet ja videot tehisintellekti abil
  • Kus sinu sihtkliendid liiguvad?
  • Kuidas ennast nähtavaks teha?
  • Milline sõnum neid kõnetab?
  • Kuidas neid e-poodi tuua?
  • Kaubandustegevus
  • Tarbija õigused
  • Maksustamine
  • GDPR
  • Erinevad sisutüübid ning sisuplaanid
  • Sotsiaalmeedia tekstid- mida erinevates kanalites arvestada
  • Müügitekstid ning meeldejäävad pealkirjad
  • Sisu loomine ja edendamine Facebookis ja Instagramis
  • Facebooki ja Instagrami reklaamieeskirjad
  • Business Manageri ja Facebooki reklaamikonto loomine ja seadistamine
  • Reklaamikampaania planeerimine ja seadistamine Facebookis ja Instagramis: eesmärgid, sihtrühmad, reklaampinnad, eelarve, visuaalid, tekstid, pealkirjad, nupud, andmete analüüsimine
  • Sihitud reklaami omadused Instagramis
  • Efektiivse reklaami loomise saladused, millest sotsiaalmeedia spetsialistid tavaliselt ei räägi
  • Reklaamikampaaniate analüüs: mida vaadata ja kuidas reklaamikulusid vähendada
  • Blokeerimise tüübid Facebookis ja Instagramis ja kuidas neid vältida
  • Rakendused Facebooki reklaamihaldurile
  • Reklaamivõimalused Google Ads-is
  • Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
  • Erinevad pakkumiste strateegiad
  • Otsingu reklaami loomine ja seadistamine
  • Google Ads reklaami sihtimine
  • Taasturundus display reklaami näitel
  • Dünaamiline reklaamkampaania
  • Erinevad Google Ads reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamkampaania loomine
  • Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
  • Google Analytics keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
  • Oskad kasutada WordPressi ja Elementorit
  • Oskad kasutada maksesüsteeme ja teostada analüütikat
  • Oskad kasutada WordPressi ja Elementorit
  • Oskad kasutada maksesüsteeme ja teostada analüütikat
  • Upselling
  • Lojaalsusprogrammid
  • Kliendi lifetime väärtuse tõstmine
  • E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Merlin Süvaorg:

“Kursus annab väga palju nippe, kuidas panna turundus enda ettevõte kasuks tööle”

Play Video
Gerly Sildveer:

“See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt ise, et võiks veel ja veel tarbida!”

Play Video
Lenna Lumi:

“Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

KOOLITUST VIIVAD LÄBI PRAKTISEERIVAD SPETSIALISTID

Margit Eerma

  • Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
  • Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
  • Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

KARIN TELLING

  • Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
  • Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
  • Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

img

RAIT MILISTVER

  • Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
  • Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

Liina Lõoke

  • Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
  • Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
  • On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

GELLY PALU

  • Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
  • Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle kaheksa aasta.
  • Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka IT-sektoris.

img

ANITA SIBUL

  • Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
  • On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega

Eve Laula

  • Enam kui 20. aasta pikkuse kogemusega raamatupidaja. Spetsialiseerunud:
  • Alustavate ettevõtete raamatupidamine
  • Raamatupidamine e-kauplejatele, sh rahvusvaheline müükt
  • Ettevõtete lõpetamise raamatupidamise nõustamine
  • Probleemsete ettevõtete raamatupidamise korrastamine

Artur Makarov

  • Hakkas AI-d kasutama enne, kui sellest hakkasid kõik rääkima
  • CRM ekspert
  • Asutas kaugkõnekeskuse
  • Aitab suurendada müügi konversiooni läbi skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli

TUNDIDE AJAKAVA

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

MIS? KUS? MILLAL?

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Vaata lisa

Hind: 1890 EUR

Hind sisaldab käibemaksu. Tasuda on võimalik osade kaupa.
Hind sisaldab õppematerjale, samuti tee- ja kohvipause.
Vaata lisa

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).

Grupi suurus: maksimum 12 inimest

Tule õppima ning saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!
MUUd PAPRIKA PROGRAMMID
Tallinn + Online
Start: 21.09.23
Kursus
Internetiturunduse
spetsialist
Tallinn + Online
Start: 21.09.23
Kursus
Turundus väiksele ärile
online + offline
Start: 21.09.23
Elukutse
Internetiturunduse ja SMM spetsialist
Tallinn + online
Start: 30.11.23
Kursus
WordPress ja Google baaskoolitus
Tallinn + Online
Start: 15.02.24
Kursus
Turundamine tuleviku sotsiaalmeediakanalites
kontakt

Kirjuta ja vastame Sulle tööpäeva jooksul.

Paprika OÜ
Reg.nr: 14148491