E-KAUBANDUSE JA TURUNDUSE SPETSIALIST

PÕHIKAVA
  • Turunduse alused
  • E-kaubanduse alused
  • Copywriting
  • E-poe loomine WordPressis
  • Tehisintellekt (AI)
  • Facebook / Instagram
  • Persoonibrändi arendamine
  • Foto- ja videosisu loomine
 
  • Maksesüsteemid ja seadusandlus
  • Google Ads
  • SEO

Saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!

EK ee 17.01

5 KUUD
praktilisi õppetunde

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

PALJU PRAKTIKAT
õpitu harjutamiseks

Üle 3000 rahuloleva vilistlase, kes meid teistelegi soovitavad
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Paprika OÜ on aastal 2023 positiivselt läbinud kvaliteedihindamise õppekavarühmas "Turundus ja reklaam" ning asutusele on omistatud selles õppekavarühmas Kvaliteedimärk
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is

Selliseid spetsialiste on tööturul väga vähe ...

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialiste on praegu tööturul väga vähe. Kuna müük liigub aina rohkem online-keskkonda, on selliseid spetsialiste aina rohkem vaja. Ainuüksi Eesti elanikud teevad online’is iga päev umbes 123 000 ostu, mille väärtus ulatub ligi 3,5 miljoni euroni! Ülemaailmsetest mahtudest ja võimalustest pole vaja rääkidagi…

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialistid on ettevõtjate seas hinnatud, kuna suudavad luua veebipoe, kasvatada müüki kohalikul turul ja viia e-poe tulemuslikult rahvusvahelisele turule.

Vaid 5 kuuga saab sinust spetsialist, kelle järele kasvab nõudlus iga päevaga!

Lisaks saad teha tööd ükskõik millisest maailmanurgast. Peaasi, et olemas on arvuti ning internetiühendus.

  Kursuse lõpus liitub koolitusega professionaalne mentor, kes aitab sul teha uues valdkonnas esimesi samme. Ja kui õnn peaks naeratama, saad lisaks kõige värskematele teadmistele ning uutele oskustele ka 300 € oma projekti arendamiseks!
Mask-Group-12.svg
1
Oled tegutsev ettevõtja
Plaanid enda poega laieneda internetti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut

KURSUS ON SULLE KUI…
2
Oled alustav ettevõtja
Võtad kasutusele uue müügikanali, mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas

3
Müügijuht
Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
4
Otsid uusi väljakutseid
Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
MIDA SA ÕPID?

Online- või offline-tunnid koolitajate-praktikutega

  • Tulevase e-poe niši leidmine
  • Turuolukorra ja konkurentide analüüs
  • Mida pead enne e-poe avamist teadma?
  • Logistika alused
  • Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
  • Kes on sinu sihtkliendid?
  • Persoonade loomine ja kirjeldamine
  • Millega sa eristud?
  • Milline on sinu väärtuspakkumine?
  • Millisel turul sa tegutsed?
  • Alustame oma teekonda sügava sukeldumisega tehisintellekti maailma
  • Süveneme tehisintellekti algoritmide ja meetodite mõistmisse
  • Liigume teooriast praktikasse, rakendades tehisintellekti reaalsetes stsenaariumides
  • Tutvume tänapäevaste tööriistade ja pistikprogrammidega, et saaksid tehisintellekti enda projektides rakendada
  • Loome tehisintellekti abil unikaalseid tekste, pilte, kõnet ja videot
  • Kus sinu sihtkliendid liiguvad?
  • Kuidas ennast nähtavaks teha?
  • Milline sõnum neid kõnetab?
  • Kuidas neid e-poodi tuua?
  • Kaubandustegevus
  • Tarbija õigused
  • Maksustamine
  • GDPR
  • Erinevad sisutüübid ning -plaanid
  • Sotsiaalmeedia tekstid – mida eri kanalites arvestada
  • Müügitekstid ning meeldejäävad pealkirjad
  • Sisu loomine ja edendamine Facebookis ning Instagramis
  • Facebooki ja Instagrami reklaamieeskirjad
  • Business Manageri ja Facebooki reklaamikonto loomine ning seadistamine
  • Reklaamikampaania planeerimine ja seadistamine Facebookis ja Instagramis: eesmärgid, sihtrühmad, reklaampinnad, eelarve, visuaalid, tekstid, pealkirjad, nupud, andmete analüüsimine
  • Sihitud reklaami omadused Instagramis
  • Efektiivse reklaami loomise saladused, millest sotsiaalmeedia spetsialistid tavaliselt ei räägi
  • Reklaamikampaaniate analüüs: mida vaadata ja kuidas reklaamikulusid vähendada
  • Blokeerimise tüübid Facebookis ja Instagramis ning kuidas neid vältida
  • Rakendused Facebooki reklaamihaldurile
  • Reklaamivõimalused Google Adsis
  • Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
  • Erinevad pakkumiste strateegiad
  • Otsingureklaami loomine ja seadistamine
  • Google Adsi reklaami sihtimine
  • Taasturundus display-reklaami näitel
  • Dünaamiline reklaamikampaania
  • Google Adsi reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamikampaania loomine
  • Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
  • Google Analyticsi keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
  • Oskad kasutada WordPressi ja Elementorit
  • Oskad kasutada maksesüsteeme ja mõista analüütikat
  • Upselling
  • Lojaalsusprogrammid
  • Kliendi lifetime-väärtuse tõstmine
  • E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Astra Tiks:

„Mahukas, väga positiivne ja tulem on super! Raudselt soovitan!”

Play Video
Kelly Sonn:

„Koduperenaisest saab digiturundajaks Paprika kaudu!”

Play Video
Gerly Sildveer:

„See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt isu, et võiks veel ja veel tarbida!“

Play Video
Lenna Lumi:

„Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

Koolitust teevad praktiseerivad spetsialistid

MARGIT EERMA

  • Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht.
  • Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti.
  • Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised, keskendub oma tegevustes kliendi jaoks väärtuse loomisele.

KARIN TELLING

  • Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks.
  • Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywriting'ule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele.
  • Pikk kogemus online- ja offline-kanalite turundustegevustega.

img

RAIT MILISTVER

  • Rait on üle 20 aasta töötanud Eesti reklaamiagentuurides copywriter’i ja loovjuhina ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ning rahvusvahelist kaubamärki.
  • Praegu teeb copywriter’i tööd ja nõustab kliente turunduse ning brändimise osas vabakutselisena.

Liina Luuken

  • Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg.
  • Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul.
  • On lõpetanud Tallinna majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Adsi spetsialistina.

GELLY PALU

  • Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
  • Praegu keskendub turunduskommunikatsioonile – Gelly on selles valdkonnas töötanud juba üle kaheksa aasta.
  • Selle ajaga on ta saanud kogemuse eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena ka IT-sektor.

img

ANITA SIBUL

  • On tegelenud sotsiaalmeedia ning sisuloomega üle 7 aasta.
  • On teinud koostööd L’Oreali, Maybelline’i ja teiste tuntud brändidega.

Eve Laula

  • Enam kui 20aastase kogemusega raamatupidaja, kes on spetsialiseerunud järgmisele:
  • alustavate ettevõtete raamatupidamine
  • aaamatupidamine e-kauplejatele, sh rahvusvaheline müükt
  • ettevõtete lõpetamise raamatupidamise nõustamine
  • probleemsete ettevõtete raamatupidamise korrastamine

Artur Makarov

  • Hakkas AI-d kasutama enne, kui kõik sellest rääkima hakkasid.
  • CRM-ekspert.
  • Asutas kaugkõnekeskuse.
  • Aitab suurendada müügi konversiooni skriptide, teeninduse ja kvaliteedikontrolli kaudu.

TUNDIDE AJAKAVA

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

MIS? KUS? MILLAL?

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Vaata lisa

Hind: 1990 EUR

Hind sisaldab käibemaksu. Võimalik tasuda osade kaupa.
Hind sisaldab õppematerjale, samuti tee- ja kohvipause.
Vaata lisa

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku Turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).

Grupi suurus: maksimum 12 inimest

Tule õppima ning saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!
MUUd PAPRIKA PROGRAMMID
Tallinn + online
Start: 26.03.24
Kursus
Google Ads koolitus
Tallinn + online
Start: 09.04.24
Kursus
WordPress ja Google baaskoolitus
Tallinn + Online
Start: 16.04.24
Kursus
Turundamine tuleviku sotsiaalmeediakanalites
kontakt

Kirjuta ja vastame Sulle tööpäeva jooksul.

Paprika OÜ
Reg.nr: 14148491