PÕHJALIK GOOGLE ADSI KOOLITUS

BAASKOOLITUS
  • 2 koolituspäeva
  • Otsingumootorite toimimine
  • SEO ja Google Adsi seosed
  • Nõuded kodu-/maandumislehele
  • Google Adsi copywriting
  • Google Ads keskkond ja selle võimalused
  • Märksõnade leidmine ja valik
  • Google Adsi seadistusvõimalused, märksõnatüübid, raportid
  • Iseseisev töö ja harjutused koolituse jooksul
  • Google Adsi konto loomine ja/või seadistamine ning märksõnareklaamide loomine
LAIENDATUD KOOLITUS
  • Üks lisakoolituspäev
  • Muude reklaamitüüpide kasutamine
  • Hinnastrateegiad, sihtgrupipõhised seaded
  • Analüütika, optimeerimise võimalused, Analyticsi ja Search Console’i kasutamine
  • Reklaamilisade kasutamine, Google My Businessi võimalused

Kõik, mida vajad Googles reklaamide tegemiseks

Google-Ads-(2)

2 + 1 KOOLITUST
rohke harjutamisega

MUGAV ÕPPEFORMAAT
online + offline

KASULIKUD TEADMISED
oma ala tipptegijatelt

MATERJALID
taasvaadatavad videod

Üle 3000 rahuloleva vilistlase, kes meid teistelegi soovitavad
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is
Paprika OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Paprika OÜ on aastal 2023 positiivselt läbinud kvaliteedihindamise õppekavarühmas "Turundus ja reklaam" ning asutusele on omistatud selles õppekavarühmas Kvaliteedimärk
8. koht Edukate Koolitajate 2022 Äripäeva TOP-is

saa google adsi spetsialistiks rahulikus tempos...

Miks meie koolituste seast ei leia ühepäevaseid koolitusi, mis kestavad pea terve päeva? Sest kogemus sadade õppijatega on näidanud, et pool saadud teadmistest ei jää lihtsalt meelde. Paprika tervisliku turunduse koolis on ühe koolituse (kohtumise) kestus maksimaalselt 3 tundi. Sellisel viisil:

  • õpid uusi teadmisi järk-järgult ja ei koorma end infoga üle
  • teeme vajalikud teemad selgeks ning seejärel kordame olulisimat ja liigume edasi järgmiste teemadega
  • harjutad õpitut, et see kinnistuks ja hiljemgi meeles püsiks
  • saad koolituste vahele jääva aja jooksul teha iseseisvat tööd, harjutada õpitut detailsemalt läbi ning saad koolitajalt oma iseseisvale tööle tagasisidet ja näpunäiteid
Google Adsi koolitusel ei saa sa vajalikke teadmisi mitte ainult selle kohta, kuidas Adsi reklaame kontol seadistada, vaid ka muud infot, mida tulemust toovate reklaamide tegemiseks tegelikult vaja läheb. Näiteks räägime, kuidas maandumislehte üles ehitada ja seda optimeerida, et Adsi reklaamide tulemused oleksid maksimaalselt head; kuidas piiratud tähemärkidega pindadel oma eeliseid edukalt esitleda ja palju-palju muud. Koolituste jooksul harjutad kohe õpitut läbi ja iseseisva töö puhul katsetad ning proovid õpitud teadmisi päriselulistes näidetes (või päris omal kontol, oma ettevõtte jaoks) omas tempos rakendada.

Paprika koolitustel saab osaleda kaasaegses õppeklassis või liituda mugavalt Zoomi keskkonna kaudu.
kursus on Sulle kui…
1
Oled tegutsev ettevõtja
Saad teada, kuidas teha ise ADS reklaame või hinnata koostööpartneri toodud tulemusi
2
Oled alustav ettevõtja
Toetad oma äri tulemuslike reklaamidega, kasvatad tuntust ja leiad uusi kliente Google abiga
3
Oled turundusspetsialist
Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned end tööturul veelgi kindlamalt, sest lisad oskuste nimekirja Google ADS reklaamide teostamise
4
Oled uute väljakutsete otsingul
Sukeldud põnevasse turundusmaailma, täiendad oma oskusi või õpid juurde uue valdkonna, millega asuda hoopis klientidele turundusteenuseid pakkuma
Mida sa KOOLITUSEL õpid?
  • Marketing mix (4P)
  • Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
  • Kliendid ning kliendikesksus
  • Off- ning online turunduskanalid
  • Turundus väikese eelarvega
  • Persoonibränd
  • Müügilehtrid
  • Müügimudelid ning põhilised KPI-d
  • Teksti koostamise tööriistad
  • Consumer Insight
  • Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
  • Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
  • Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
  • Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
  • Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
  • Veebitekstide struktuuri ülesehitus
  • Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
  • Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
  • Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
  • Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
  • Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
  • Lehepuu ülesehitus
  • Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
  • Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
  • Moodulite seadistamine
  • Turvalise veebilehe ülesseadistamine
  • Visuaalse sisu formaadid
  • Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
  • Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
  • Sisu postitamise planeerimine
  • Sisu taaskasutamise võimalused
  • Sisuplaanid ja sisu loomine
  • Ideaalse Instagram profiili loomine
  • Äriprofiili seadistamine
  • Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
  • Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
  • Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
  • Facebooki lehe ja grupi loomine
  • Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
  • Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
  • Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
  • Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
  • Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
  • Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
  • Google Ads konto loomine ja seadistamine
  • Märksõnade planeerimine
  • Otsingu kampaaniad
  • Display-võrgustiku kampaaniad
  • Reklaam YouTube kanalites
  • Reklaami laiendid
  • Reklaamide suunamine
  • Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
  • Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
  • Platvormi eripärad
  • TikTok-i sisu eripäras
  • Platvormi algorütmid
  • Tasuta ja tasulised turundusvõimalused TikTok-is
  • Ärileht ja personaalne leht
  • Sisu LinkedIn-i jaoks
  • Platvormi algorütmid
  • Tasuta ja tasulised turundusvõimalused LinkedIn-is
Teema
Google ADS baaskoolitus
Google ADS laiendatult
123
123
Google’i ja otsingumootorite toimimise põhimõtted
Tehnilised nõuded kodu-/maandumislehele
Märksõnade leidmine, analüüsimine ja valik eesmärkidest lähtuvalt
Copywriting: turundustekstid piiratud tähemärkidega keskkondades
Google Ads ja SEO seotus ning optimeerimise baasteadmised
Google Adsi keskkonnaga tutvumine, oma Adsi konto loomine
Google Adsi konto ja kampaaniate seadistusvõimalused, turvalisus, ligipääsud
Google Adsi põhimõtted, märksõnatüübid, kampaaniatüübid, raportid
Märksõnade korrektne grupeerimine, reklaamigrupid, kampaaniate struktureerimine
Oma kampaania ja reklaamide loomise harjutamine
Adsi keskkonnas märksõnade, reklaamide ja kampaaniate analüüsimine ning optimeerimine
Oma USP ehk müügiargumentide kaardistamine ja kasutamine Adsi reklaamtekstides
Reklaamilisad ja nende kasutamine
Kasulikud tööriistad ja nende sidumine Adsi kontoga
Konversioonid – mis need on, miks neid kindlasti jälgima peab ja kuidas neid seadistada
Praktilised lühiharjutused koolituse käigus
Iseseisev töö põhjalikumaks harjutamiseks koos koolitaja tagasisidega
Muud reklaamitüübid (display, YouTube, bännerreklaamid)
Hinnastrateegiad, Search Console’i, Google My Businessi ja muude Google’i lisavõimaluste kasutamine Adsi reklaamide optimeerimiseks
Mida sa õpid?
Тема
Специалист по
Интернет-маркетингу
Специалист по
Интернет-маркетингу и СММ
123
123
Основы маркетинга: клиенты и позиционирование
Личный бренд
Копирайтинг: тексты для соц.сетей
Копирайтинг: тексты для домашних страниц
Создание сайтов на WordPress
Создание фото- и видеоконтента с помощью телефона
Продвижение в Instagram
Продвижение в Facebook
Таргетированная реклама в Facebook и Instagram
Настройка рекламы в Google Ads
Стратегическое планирование в соц.сетях
Создание чат-ботов для социальных сетей
Продвижение в Telegram
Продвижение в TikTok
Продвижение в LinkedIn
Развитие креативности
Маркетинговые практикумы
Менторство 5 часов
Менторство 10 часов
Помощь с местом для практики
Помощь с трудоустройством
199€
2x3h ja kaks iseseisvat tööd
249€
3x3h ja kaks iseseisvat tööd
Hind sisaldab käibemaksu. Hinnas on õppematerjalid, õppeplatvormi kasutamine, kohvipausid ja videote järelvaatamine. Koolituse lõpetanud saavad vastava tõendi. Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta koolituse kuupäevi. Sellisel juhul informeeritakse kõiki osalejaid esimesel võimalusel.
ÕPPIJATE TAGASISIDE
5/5
Play Video
Astra Tiks:

„Mahukas, väga positiivne ja tulem on super! Raudselt soovitan!”

Play Video
Kelly Sonn:

„Koduperenaisest saab digiturundajaks Paprika kaudu!”

Play Video
Anna Trofimova (Prime Initiative):

„Võtta PAPRIKA lõpetaja tööle oli minu parim otsus“

Play Video
Roman Henson (VipMedicum):

„Minu turundusspetsialistid on tulnud Paprikast ning olen nende tasemega täiesti rahul”

Play Video
Gerly Sildveer:

„See power ja teadmiste voog tekitas nii suurt isu, et võiks veel ja veel tarbida!“

Play Video
Lenna Lumi:

„Kursuse ülesehitus oli väga hea: sain väga palju teadmisi ja praktilist infot”

Play Video
Slava Babkevich:

„Mitte esimene kursus, kus olen käinud, aga ainuke, mida soovitan”

Play Video
Anna Denisova:

“Tunnen ennast digimaailmas kindlalt ning teenin nüüd selles vallas raha”

Play Video
Erena Sheraja:

„Teadmised, sõbrad, partnerid – igaüks võtab siit midagi kaasa“

MIS? KUS? MILLAL?

NB!

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.

Vaata lisa

Hind: 199 EUR
(Laiendatud programm: 249 EUR)

Hind sisaldab käibemaksu. Võimalik tasuda osade kaupa.
Hind sisaldab õppematerjale, samuti tee- ja kohvipause.
Vaata lisa

Toimumisaeg
ja koht

Tervisliku Turunduse kool Paprika:
Ahtri 12 – 520, 5 korrus
või ONLINE (sõltuvalt koolitusest).

Grupi suurus: maksimum 12 inimest

KUIDAS ME ÕPETAME
Õppige klassis või kodust lahkumata

Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.

Koolitust teevad praktiseerivad spetsialistid

KARIN TELLING

  • Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks.
  • Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywriting'ule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele.
  • Pikk kogemus online- ja offline-kanalite turundustegevustega.

MUUD PAPRIKA PROGRAMMID
Tallinn + online
Start: 09.04.24
Kursus
WordPress ja Google baaskoolitus
Tallinn + Online
Start: 16.04.24
Kursus
Turundamine tuleviku sotsiaalmeediakanalites
Tallinn + online
Start: 22.05.24
Kursus
Google Ads koolitus
KONTAKT

Kirjuta ja vastame Sulle tööpäeva jooksul.

Paprika OÜ
Reg.nr: 14148491

KOOLITUSELE REGISTREERIMINE

Teie andmed on turvaliselt kaitstud ja töödeldud vastavalt isikuandmete töötlemise tingimustele.